Lliurament dels Premis Impacte 2019

Josep Espín,

Lliurament dels Premis Impacte 2019


La campanya “Be The Meister” protagonitzada per joves estrelles de la música urbana guanya el Gran Premi Impacte de la Publicitat 

La campanya de l’agència Proximity Barcelona per a la marca Jägermeister remescla dos videoclips en una història de superació personal adreçada a la Generació Z. 

Els màxims guardons de la publicitat catalana també premien campanyes d'empoderament de la dona, contra la contaminació del mar i per promoure la donació d’òrgans

Vídeo-Resum Premis Impacte 2019

 Barcelona, 16 de juliol de 2019. Aquest dimarts a la tarda s’ha celebrat al Museu del Disseny de Barcelona la sisena edició dels Premis Impacte, el màxim reconeixement que atorga el sector de la comunicació, la publicitat, les relacions públiques i el màrqueting a Catalunya. La Degana del Col·legi de Publicitaris i RP de Catalunya Rosa Romà ha valorat el moment de repte que viu el sector al nostre país: “Tenim un horitzó d’esperança per la Comunicació Publicitària a Catalunya, un país pioner i capdavanter en la matèria. Hem estat, som i serem un país de bon branding, de publicitat i d’innovació. Els Premis Impacte 2019 en són el millor notari que ho certifica” Principals premis El Gran Premi Impacte, màxim guardó a les accions de comunicació publicitària, se l’ha endut la campanya Be the Meister, de l’agència Proximity Barcelona, per a l’anunciant Jägermeister. En un videoclip signat per la productora CANADA es remesclen dos temes de les joves estrelles de la música urbana Rels B i Deva. Les històries de superació personal dels dos artistes tenen al punt de mira una generació jove que vol marcar les seves pròpies regles. D’entre les diverses categories premiades (veure palmarès complet més avall) destaquen les campanyes amb impacte social com la de la campanya I AM WHAT I AM, de l’agència McCann per a Violeta by Mango, (Premi Impacte Comercial), que empodera dones que desafien els cànons de bellesa tradicional o la iniciativa The Good Print Test de VCCP per a Worten, (Premi Impacte Innovació) una campanya que ha desenvolupat un software perquè el paper que surt automàticament en configurar una impresora sigui la història d’una persona en espera un transplantament i formulari d’inscripció pel banc de donants. Un altre exemple de premiat amb impacte social és la campanya Peixos de plàstic de l’agència Piece of Cake, (premi Impacte a Xarxes Socials) que transmet l’esfereïdor missatge que, si no hi posem remei, l’any 2050 al mar hi haurà més plàstic que peixos. En l’apartat de Mobile s’ha guardonat la creació d’un Escape Room per l’agència Double You que es jugava a través del perfil d’Instagram de Kit Kat. També destaca el lliurament del Premi d’Honor, que el Col·legi atorga cada any a persones o empreses que hagin significat un punt d'inflexió en el sector de la comunicació o el màrqueting. Els guardonats en aquesta edició han estat els fundadors de Mediapro Jaume Roures i Tatxo Benet, per considerar-se “exemple d’emprenedoria, lideratge, compromís, atreviment i internacionalització" coincidint amb el 25è aniversari de la productora, segons ha remarcat Rosa Romà. Debat inaugural: La transformació de la comunicació i el màrqueting La cerimònia dels Premis Impacte s’ha iniciat amb un debat sobre la transformació constant als sectors de la comunicació, publicitat, relacions públiques i el màrqueting. La sessió, conduïda per Xantal Llavina, directora i presentadora de Revolució 4.0 (TV3) i Revolució 4.0 (Catalunya Ràdio), ha comptat amb la participació d’Ignasi Giró, director creatiu a Empatree, Honest&Smile i Miquel Lladó, professor de Direcció Estratègica i Assessor d'Alta Direcció. Festa d’Estiu 2019 Després de la cerimònia ha tingut lloc l’esperada Festa d’Estiu, principal punt de trobada entre professionals, agències i institucions que s’ha convertit en la cita anual de referència del sector. PALMARÈS DELS PREMIS IMPACTE 2019 PREMI IMPACTE INNOVACIÓ OR:  The Good Print Test Client: Worten Agència: VCCP PLATA:  Protege lo que nos hace humanos Client: Museu Nacional Thyssen-Bornesmisza Agència: Double You   PREMI IMPACTE SOCIAL OR:  Peixos de plàstic Client: CREA – GRUP AGBAR- SUEZ Agència: Piece of Cake PLATA: Cap Cartró al carrer Client: Arrels Fundació Agència: La Buena BRONZE: El mejor anuncio del mundo Client: Fundació Josep Carreras Agència: Brave   PREMI IMPACTE COMERCIAL OR: I AM WHAT I AM Client: Violeta by Mango Agència McCann PLATA: Y tú ¿eres gourmet? Client: Lay’s Agència: & Rosàs BRONZE: Opina Client: FreeDamm Agència: The Cyranos   PREMI IMPACTE XARXES SOCIALS OR: Peixos de plàstic Client: CREA – GRUP AGBAR- SUEZ Agència Piece of Cake PLATA: Escape Library Client: KIT KAT Nestlé Agència: Double You BRONZE: #Sangfluencer Client: Banc de Sang. Agència: campanya pròpia   PREMI IMPACTE CRAFT OR: Level 7 Client: HONDA Agència: SNOOP PLATA: Space Beer Client: Moritz Agència: SNOOP BRONZE: La banda sonora del Pirineu Client: Aigua de Ribes Agència: La Buena   PREMI IMPACTE BRANDED CONTENT OR: Be the Meister Client: Jaggermeister Agència: Proximity Barcelona PLATA: La banda sonora del Pirineu Client: Aigua de Ribes Agència: La Buena BRONZE: Àlex i Júlia Client: DAMM. Agència: Oriol Villar BRONZE: Amaxofobia Client: SKODA Agència: Proximity Barcelona   PREMI IMPACTE ESTRATÈGIA DE COMUNICACIÓ OR: La banda sonora del Pirineu Client: Aigua de Ribes Agència: La Buena PLATA: Vota a Helton Client: Fundación Khanimambo Agència: Evil Love BRONZE: Peixos de plàstic Client: CREA – GRUP AGBAR- SUEZ Agència: Piece of Cake   PREMI IMPACTE MOBILE OR: Escape Library Client: KIT KAT Nestlé Agència: Double You BRONZE: Tolerància zero Client: FGC Agència: El Merkat   JURAT DELS PREMIS IMPACTE 2019 Eva Conesa, directora creativa de Twoelf – Presidenta del Jurat; Montse Blanco, directora de publicitat i imatge corporativa de la Fundació Bancària La Caixa Miquel Campmany, responsable de Comunicació a consumidor de Nestlé Marta Coll, directora general d’Havas Media Barcelona Raúl Gassol, soci director d’Areyoutalkingtome Marc Lite, soci fundador i director d’estratègia @weareFirma Marcos Luengo, fundador i CEO d’ADman Media Helena Marzo, directora creativa independent Carles Ortet, soci  fundador i director creatiu de Zoopa Elisabeth Sabaté, directora creativa i partner de BeAgency Mónica Sáez, directora comercial divisió farmàcia d’Ediciones Mayo Cristina Salvador, sòcia directora de Both Roser Tiana, fundadora i presidenta d’Interprofit Jordi Vilagut, fundador de Think Jazz.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies