La publicitat mou muntanyes... i més

Josep Espín,

La publicitat mou muntanyes... i més


Diferents campanyes publicitàries amb finalitat solidaria, van ser exposades ahir al vespre a la Sala Cotxeres del Palau Robert pels seus creadors, grans referents del context publicitari actual. L’acte organitzat pel Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques va tenir una gran acollida. A la taula rodona, presidida pel Sr. Xavier Dedeu vocal del Col·legi, hi participaren la Sra. Marta Piñol, directora general de Shackleton, el Sr. Josep Maria Piera, vicepresident executiu de SCPF, el Sr. Richard Wakefield, director creatiu de Wr Storytelling i finalment, el Sr. Juan Mezo, soci-director Valores & Marketing. Els casos presentats tenen en comú un distintiu únic: el factor social, en tant que presentaren campanyes per diferents fundacions, ONGS i organitzacions que lluiten per millorar la nostra societat. Tots els ponents han realitzat, junt amb els seus equips respectius, campanyes que “mouen muntanyes i més”. Tal com deia la Sra. Piñol en assegurar que, malgrat no rebre grans compensacions econòmiques d’aquest tipus d’anunciants, la satisfacció personal, la implicació de l’equip i la motivació i recàrrega de piles que suposa fer una campanya d’aquestes característiques per a l’agència són motius més que suficients per realitzar-la. Després d’una introducció molt propera i personal, el Sr. Josep Maria Piera no va oferir una campanya, sinó que mostrà a l’auditori  un seguit d’idees sorgides del no-res que una cop validades van demostrar el que donaven de sí i com aconseguien no només moure muntanyes sinó que també a gran part de la societat. Estem parlant d’idees com “pastilles contra el dolor ajeno” o “La quimio jugando, se pasa volando” de Mónica Esteban. Publicitarios implicados, associació introduïda pel Sr. Richard Wakefield, és l’organització integrada per publicitaris d’arreu d’Espanya que dur a terme campanyes per a diferents anunciants o col·lectius amb finalitats socials o situacions de vulnerabilitat que, desgraciadament, no disposen de recursos suficients per poder engegar una campanya com és el cas dels refugiats Sirians. Finalment, va ser el torn del Sr. Juan Mezo, que plantejava la idea de la prolongació de l’efecte de les campanyes. En aquest sentit, va introduir la campanya que actualment s’està duent a terme #GivingTuesday. Inspirada en el BlackFrayday, acció per impulsar el consum, el Giving Tuesday pretén impulsar un dia, el pròxim 29 de novembre, on la solidaritat en sigui el lead motive. Els assistents que van omplir la Sala Cotxeres del Palau Robert van poder gaudir d’un petit piscolabis a peu dret acompanyat d’una copa de cava Mastinell, marca col·laboradora de l’acte. Des del Col·legi volem agrair la col·laboració i implicació tant dels ponents, i dels assistents com la de totes les persones que d’una manera o altra van donar el seu suport a l’acte.   Fes clic a la imatge per accedir al video complet de l'esdeveniment: [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies