Entres?

Josep Espín,

Entres?


ENTRA a l’intercanvi d’experiències, a la creació de sinèrgies, a l’evolució de la professió, a les noves tendències del sector. TROBARÀS  Participació, formant part activa dels professionals del nostre sector. Formació, per estar al dia de les noves tendències i de l’actualitat. Networking, per afavorir i potenciar el contacte entre col·legues de professió. Borsa de treball, per trobar noves oportunitats. Registre de campanyes, per protegir la teva creativitat i know-how. Relacions institucionals per ampliar els beneficis sumant-te als d’altres entitats públiques i privades. Condicions especials, per estalviar en serveis personals i professionals. Coneixement, a través de la biblioteca especialitzada disponible al HUB Centre de Disseny. La porta a l’avantguarda de la comunicació i dels seus professionals està oberta. ENTRES?   Què em COSTA entrar? -DEPÈN- 
  • Si ets graduat o professional, 46,98 euros al trimestre.
  • Si t’acabes de graduar en publicitat i relacions públiques, o en d’altres graus, màsters i doctorats en comunicació i afins, tens la quota gratuïta el primer any i reducció de quota del 50% durant els dos anys següents.
  • Si ets estudiant del grau en publicitat i relacions públiques, o d'altres graus, màsters i doctorats en comunicació i afins, tens la quota gratuïta fins a la finalització dels estudis.
  • Si estàs a l’atur, no pagues.
  Què haig de fer? Emplenar la sol·licitud (Descarregar document) Presentar una fotocòpia del DNI Adjuntar una fotocòpia de la titulació, o en cas de que no comptis d’ella, una còpia del teu currículum professional.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies