La nova forma d'entendre el Retail del futur

Josep Espín,

La nova forma d'entendre el Retail del futur


Els fundadors de BCN Retail School han desenvolupat un projecte on resetegen el sector del Retail per aconseguir assolir l'objectiu de crear-ne un totalment nou, que reconegui el canvi diari del sector.

Només a través d'un reset total del sector podrem aconseguir arribar a l'objectiu de crear un retail totalment nou, que reconegui el canvi diari del sector, que sigui capaç d'adequar-se a ell en temps real i que assumeixi que només a través d'un replantejament constant d'innovació podem oferir al mercat una oferta adequada a les seves exigències a través de la formació de professionals i empresaris.

Per a això, BCN Retail School es planteja com un centre de disrupció, un espai on l'alumne creï el seu propi camí, guiat per un trainner especialitzat que comparteixi aquesta filosofia de formar professionals disposats a córrer riscos.

Pots conèixer el seu projecte en una jornada de xerrades gratuïtes que s'impartiran al gener:

  • Dilluns 28, ens ensenyaran el branding in retail, una classe impartida per Xavi Sellés.
  • Dimarts 29, Ignasi Pérez ens parlarà sobre la metodologia B.I.M (Building Information Modeling).
  • L'últim dia de la jornada es durà a terme el dimecres 30 on Maria Callís ens explicarà les estratègies que s'han de dur a terme en retail.

Aquestes xerrades estan ubicades a l'espai Aparcament Art Barcelona (C / Villarroel, 144, passatge interior - Barcelona). Pots reservar la teva plaça en hola@bcnretailschool.com.

Sens dubte, una proposta d'allò més interessant per expandir els nostres coneixements en l'àrea del retail i la forma en què està evolucionant per adaptar-nos a les noves exigències dels consumidors.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies