La mirada indiscreta a les Sponsored Experiences

Josep Espín,

La mirada indiscreta a les Sponsored Experiences


8a sessió d'El Mirador Indiscret Sponsored experiences! Les noves propostes de creació d'experiències i d'activació de marques a debat  Dijous, 30 de novembre de 2017 Consulta: Els 10 punts clau Vídeo de les exposicions  Les imatges Aquest dijous 30 de novembre s'ha realitzat al Palau Robert la vuitena sessió d'El Mirador Indiscret, sota la temàtica de les Sponsored Experiences. A la sessió, hem pogut esbrinar quines són les últimes tendències en sponsoring i la importància d'oferir una experiència al client per tal de generar un sentiment cap a les marques. La sessió l'ha moderat Carolina Montolío, vocal de la Junta de Govern del Col·legi, que ha iniciat la sessió donant la benvinguda i presentant els ponents. Katia Colomer, Sponsorship director a MKTG Barcelona, ha estat la primera a intervenir i ha parlat sobre les Sponsorship experiences des d'una perspectiva d'agència. Katia ha comentat quines són les claus principals del patrocini. Ha destacat la importància a la compatibilitat d'imatge, l'incentiu de vendes, la cobertura mediàtica, l'exposició del producte i els nivells d'exclusivitat com a objectius bàsics dins del Sponsoring. Ha donat importància a la monetització del sponsorship, és a dir, al balanç dels resultats mitjançant els diferents indicadors, per tal de saber si realment hi ha hagut un profit per a la marca. L'aposta per patrocinis més integrats i menys intrusius" és una de les tendències que va remarcar Katia Colomer. A continuació la Sandra Solé, responsable de Sponsorship del Festival Cruïlla Barcelona, ha donat la seva visió de l'organització d'esdeveniment i de com activar marques en grans formats en el qual comptem amb nombrosa audiència. Ha posat molt èmfasi en les emocions i en la importància que les marques es vinculin amb el target d'una manera més emocional i no tant racional o "USP" com temps enrere. L'essència de l'esdeveniment ha de ser similar a la de la marca que vol incorporar-se com a sponsor, hem pogut veure diferents exemples de col·laboracions amb el festival Cruïlla. Sandra Solé ha finalitzat la ponència explicant que s'entén el patrocini com a un trinomi, en el qual interfereixen el festival, la marca i el públic com a valor principal entre les dues parts. Per últim Sergi Martínez, director de Màrqueting a Moritz ha exposat el punt de vista de la marca que vol ser patrocinada i crear experiències pels usuaris. Ha donat molta importància al fet que, l'Sponsoring ha canviat de manera radical en els últims anys i que ja no val col·locar un logo en un cartell, no ens hem d'ancorar en l'antic costum i hem d'innovar i ser notoris a l'hora de patrocinar una marca, o de voler ser patrocinats en aquest cas. Sergi Martínez ha aportat diversos exemples de col·laboracions de Moritz amb el festival de Sitges o amb l'estació d'esquí de La Molina entre d'altres.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies