La mirada als E-Games

Josep Espín,

La mirada als E-Games


27a sessió del Mirador Indiscret E-Games: un gran volum d'audiència per explotar Dijous, 27 de febrer de 2020

Consulta: 10 principals conclusions (en edició) Vídeo resum (en edició) Les imatges

Avui ha tingut lloc una nova sessió del Mirador Indiscret, que ha estat centrada en els E-Games, també coneguts com a competicions de videojocs o eSports, i en descobrir quina és la seva posició en el mercat actualment en relació amb la seva audiència, rellevància social i relació amb les marques.

En aquesta ocasió la sessió ha estat moderada per Alba Roig, General Manager Spain de LEWIS General Comunications, que ha introduit la jornada i presentat els tres ponents d'avui: Oscar Soriano, Co-Founder de Play The Game, Victor Casanovas, Digital Strategist & eSports a SevenMila, i Marc Vilaregut, Manager en Màrqueting Digital a Adam Foods.

Els tres ponents han presentat una visió del sector dels eSports, passant des de la mateixa tendència del gaming competitiu fins a quina és la rellevància social que tenen aquestes competicions actualment.

El primer a parlar ha estat Oscar Soriano, que ha parlat de la tasca que fa "Play The Game", la qual fa de pont entre els E-Games i les marques. S'ha centrat en la rellevància que tenen els eSpots per a les marques, ja que són una forma de connectar amb el públic.

Victor Casanovas ha estat el segon ponent que ha parlat sobre el gran volum d'audiència que suposen actualment els eSports, des de jugadors fins a espectadors. També ha presentat el model de negoci que segueixen aquestes competicions, basat en el patrocini, les diferents lligues que existeixen i les plataformes per on es poden seguir.

Per últim, Marc Vilaregut ha donat una visió del sector més enfocada a la interacció de les marques com a patrocinadores dels E-Games; com poder entrar al món "gamer" sense el món "gamer".

Un cop acabada la sessió, s'ha obert un torn de preguntes on els assistents han traslladat els seus dubtes i inquietuds sobre el món gamer i tot el que aquest suposa per al mercat avui en dia.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies