La inversió en exterior i digital s'equilibra

Josep Espín,

La inversió en exterior i digital s'equilibra


Segons l'últim estudi de l'Estudi General de Mitjans (EGM) de 2017, la televisió, que continua essent el mitjà de comunicació amb major audiència, registra una penetració del 85,2%. Malgrat això, presenta un descens del 2,8% en comparació al mateix període de l'any anterior. Per darrere se situen els mitjans d'exterior i digital, que amb un 77,8% (un 4,3% més que en 2016) i un 75,7% (un 5,4% més) escurcen distàncies. En quarta posició es situa la ràdio, amb una penetració del 59,3% i un descens del 0,9%, aconseguint 23.605.000 usuaris diaris. Li segueixen les revistes, amb un 32% de penetració, els diaris, amb un 24,3%, els suplements, amb un 8,7%, i el cinema, amb 3,9%. A grans trets i en comparació al tercer acumulat de 2016 tots baixen, essent els suplements els que més amb un 8,3%, seguits dels diaris, un 8,2%, de les revistes, un 6,7%, i del cinema, un 4,1%. Pots accedir a l'estudi complet aquí.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies