La influència de l’opinió pública sobre la comunicació corporativa

Josep Espín,

La influència de l’opinió pública sobre la comunicació corporativa


Després de les dues primeres taules rodones, l'ACCIEP torna el pròxim dimecres 22 de febrer amb un nou acte del seu seminari “125 anys de les Relacions Públiques modernes. Edward Bernays (1891-2016)" a la Sala Cotxeres del Palau Robert (Passeig de Gràcia, 107 · Barcelona) Aquesta nova conferència tractarà sobre “La influència de l’opinió pública sobre la comunicació corporativa”. S'iniciarà a les 17 h amb la benvinguda i la presentació que aniran a càrrec del secretari de Comunicació del Govern de la Generalitat, Miquel Gamisans, i Agustí de Uribe-Salazar, president de l’Associació Catalana de Comunicació, Investigació i Estratègia Polítiques. Posteriorment, Jaume Pla, comunicador, actor i empresari obrirà el debat amb la ponència “L’art de comunicar”. A partir de les 17:30 i fins les 19:00 hi ha les presentacions i debat sobre la influència de l’opinió pública sobre el màrqueting, la comunicació corporativa… Hi participaran: Kathy Matilla, professora de Relacions Públiques a la Facultat de Comunicació Blanquerna (URL). Rosa M. Anguita, directora de Comunicació Corporativa i Relacions institucionals de Caprabo. Rosa Romà, degana del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i Directora de Comunicació i Màrqueting de l’Hospital Vall d’Hebron. Philipp Fürst, professor associat a la UAB i a la Universitat Abat Oliba. El debat estarà moderat pel president de l’Associació Empresarial de Publicitat i de FUNDECO, José Ángel Abancéns. Aforament limitat. Cal confirmar assistència a: acciep@acciep.cat / 605988656 (Javier Paredes) o a través del següent formulari.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies