La diversitat ven?

Josep Espín,

La diversitat ven?


El passat 25 de febrer es va celebrar una taula rodona, al Museu Colet, en la que van intervenir professionals del sector de la comunicació com ara Rafa Besolí, Responsable de Comunicació d’Acció intercultural de la Direcció d’Immigració de l’Ajuntament de Barcelona, Montse Blanco, Directora de Publicitat i Imatge Corporativa de Fundació La Caixa, Toni Segarra, Soci fundador i director de SCPF, i Miquel Campmany, Responsable de publicitat i de continguts de marca de Nestlé. La taula rodona va estar moderada per Richard Wakefield, Director creatiu i professor de la Facultat de Comunicació Blanquerna.

Després de la benvinguda del degà del Col·legi, Sr. Ton del Pozo, Nicolás Lorite, productor del documental i de la investigació acadèmica promoguda per Migracom, UAB i el Col·legi “La diversitat ven?, s’utilitza de forma ètica?”, va parlar sobre publicitat, diversitat i ètica.

Entre les pronunciacions dels professionals, Toni Segarra va afirmar “la publicidad y las marcas no quieren ofender a nadie”. La diversitat i la publicitat és un tema present en els debats sobre comunicació actual, i els experts del sector es pronuncien. “La publicidad responsable ha de construir la sociedad y ha de incorporar la diversidad”, va afegir a la taula rodona Rafa Besolí. Per la seva banda, Montse Blanco va remarcar que a Fundació La Caixa busquen amb prioritat que la publicitat reflecteixi la societat.

Posteriorment de la taula rodona es va donar pas a les intervencions dels assistents a l'acte.

En aquest enllaç podeu veure video de la jornada.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies