Jornada Subject Start Up

Josep Espín,

Jornada Subject Start Up


Subject Start Up El passat dijous dia 5 d'abril, va tenir lloc la segona jornada del Subject 2018 sota el nom Start Up. La sessió es va dur a terme a l'auditori MediaPro de l'edifici Imagina TV de Barcelona de 9 a 14 hores. Òscar Iniesta, vicedegà del Col·legi va donar la benvinguda als assistents i va donar pas al moderador Joan Boluda. Joan Boluda, especialitzat en màrqueting en línia, va iniciar les ponències parlant sobre la importància de la persistència i de no parlar de fracassos, sinó d’intents. També va exposar diversos exemples de negocis exitosos i del recorregut anterior d’aquests. Víctor Roca de Deliberry va destacar la idea del valor afegit i la importància de saber-se diferenciar de la competència i del mercat de gran consum amb l'exemple de les mama-shoppers de Deliberry, una App que permet realitzar la compra en línia a una gran varietat de supermecats. Alejandro de Zuloaga de Teach App va donar una visió més econòmica de l'emprenedoria, destacant la importància de fer un bon pla de negoci i posteriorment, saber-lo aplicar per tal que el nostre projecte tingui més possibilitats de funcionar. Victoria B. Matteucci de Xceed a través de la seva història personal, va destacar la importància de sentir-se còmode a la feina i de treballar d'allò que realment ens agrada, transformar els nostres hobbies en el nostre camí professional és possible amb dedicació i compromís. Ivan Monells de Brava Fabrics va demostrar amb el seu model de negoci de roba estampada que, combinar l'off-line amb l'on-line pot funcionar perfectament encara que la tendència actual sigui centrar-se només en l'e-commerce. Antonio Negrillo de Workkola va destacar la importància de les sinergies entre diversos perfils professionals per tal de tirar endavant projectes, complementant idees i talent poden sorgir idees molt profitoses. Javier Fondevila de Holded va explicar el seu recorregut professional que, després de tancar una primera marca de roba, va decidir no rendir-se i donar-li una oportunitat a Holded, una exitosa plataforma de software i gestió de dades. Sara Magallón, directora de l’Escola Superior de Relacions Públiques, va concloure la jornada amb un discurs d’agraïment.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies