Jornada Internacional: D'on diries que sóc?

Josep Espín,

Jornada Internacional: D'on diries que sóc?


D’on diries que sóc? D’on som en realitat? Amb quin lloc del món ens associa la publicitat? Són preguntes que conviden a conversar sobre les bones pràctiques inclusives a partir dels resultats de la recerca de Publicitat audiovisual i diversitat sociocultural a Catalunya.

El proper dimarts 3 de maig, a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB (Edifici I, carrer de les Vinyes), es celebra la jornada internacional sobre la diversitat sociocultural en la publicitat audiovisual, organitzada per la Mesa per la Diversitat en l'Audiovisual, la Universitat Autónoma de Barcelona i Migracom.

L’estudi s’ha dut a terme des de la Mesa per a la Diversitat en l’Audiovisual del Consell de l’Audiovisual de Catalunya i ha estat dirigit per Nicolás Lorite García en col·laboració amb un equip interdisciplinari i interuniversitari integrat per Beatriu Guarro, Raúl Martínez, Salwa Elgharbi i Enric Prats.

Els resultats obtinguts permeten formular propostes d’acord amb la realitat sociocultural. Per això està previst que participin en aquesta jornada responsables d’organismes públics i privats clau per a la normalització de les bones pràctiques inclusives.

Per a consultar el programa de la jornada i altre informació d'interès fes click aquí.

En cas que vulguis inscriure't, contacta amb:

  • E-mail: mesadiversitat.cac@gencat.cat
  • Telèfon: (+34) 935 575 098

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies