Jornada de periodisme i publicitat

Josep Espín,

Jornada de periodisme i publicitat


Jornada de periodisme i publicitat: adversaris i aliats Dilluns, 27 d’abril a les 19 hores. Sala d’actes del Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rbla. Catalunya 10 pral. Barcelona)

El Consell de la Informació de Catalunya ha organitzat aquesta activitat per tal de debatre les queixes rebudes sobre la simultaneïtat de l’exercici del periodisme amb les activitats publicitàries i  poder parlar sobre la diversitat de casos on aquestes dos professions poden entrar en un conflicte d’interessos.

El CIC ha convidat a reconeguts professionals del periodisme i de la publicitat per a que ens expliquin de primera mà aquesta problemàtica.

Es compta amb la participació de Joaquim Maria Puyal, comentarista radiofònic i pioner del futbol en català; Ferran Lalueza, Director dels Estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació Universitat Oberta de Catalunya; Carolina López-Nicolau, vicedegana de relacions públiques del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya; i amb Roger Jiménez, president del Consell de la Informació de Catalunya, com a moderador de la taula rodona.

Veure el vídeo de la jornada aquí.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies