Jornada conjunta dels Col·legis de l'àmbit de la Comunicació

Josep Espín,

Jornada conjunta dels Col·legis de l'àmbit de la Comunicació


Dia: 14 de juny de 2017 Hora: De 10 a 20 hores Lloc: Sala d'Actes de la seu del CPAC (c/ Casp, 130 Edifici COACB. 08013 Barcelona) Accedeix al programa  Inscripció gratuïta aquí Els Col·legis Professionals de la Comunicació de Catalunya (Col·legi de Periodistes, Col·legi Oficial de Disseny Gràfic, Col·legi de Publicitat i Relacions Públiques, i el Col·legi Professional de l’Audiovisual) organitzen el proper 14 de juny una jornada en el marc del I Congrés de les Professions on es tractaran temes d’actualitat que preocupen a tot el sector. A partir de les 10h començarà la jornada, que estarà centrada en els drets d'autor, categories professionals i marca corporativa i constarà de 3 taules rodones amb format de breu exposició seguida de debat i recull de propostes, per acabar amb unes conclusions que es faran arribar a les administracions corresponents: 10.00 h Benvinguda a càrrec de Lluís Comerón, president del Congrés de les Professions i Comissionat de Relacions Institucionals de la Intercol·legial. Inauguració. Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya, Dr. Jesús Del Hoyo, degà Col·legi de Periodistes de Catalunya, Sr. Joan Maria Morros, vicedegà Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, Sra. Rosa Romà, degana Col·legi Professional de l’Audiovisual de Catalunya, Sra. Marta Fernàndez, degana 10.30 h Taula 1: La Llei de propietat Intel·lectual: Drets d'autor i drets connexes. “Drets de propietat intel·lectual. Regulació vigent i perspectiva de futur a Espanya i a la Unió Europea” a càrrec de: Sr. Carlos Guervós Maíllo, subdirector general de Propietat Intel·lectual de l’Oficina de Drets d’Autor del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport, membre de l’OMPI Sr. Santiago Orós, director del Registre de la Propietat Intel·lectual de Barcelona. 11.30 h Pausa - cafè 11:50h“LPI a les plataformes 2.0 / noves casuístiques (realitat virtual i noves tecnologies)” a càrrec de Dr. Xavier Salla, membre de la Comissió de Dret de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació de l’ICAB Modera: Sra. Marta Fernández 12:20h Inici debat sessió Informativa: “Entitats de Gestió, altres entitats i institucions” ENTITATS CONFIRMADES QUE PARTICIPARAN AL DEBAT: AIE, Sr. Xavier Cubedo, vicepresident i delegat a Catalunya AISGE, Sr. Sergi Mateu, delegat a Barcelona A+V AGENCIA DE CREADORES VISUALES, Sra. Paula Jiménez de Parga Merino, directora general de Catalunya CEDRO, Sra. Patricia Riera Barsallo, delegada a Catalunya DAMA, Sr. Víctor Romano, director general EGEDA, Sr. Jaume Canela, director a Catalunya SGAE / FUNDACIÓ SGAE, Sr. Gonzalo Ezpondaburu, advocat del departament de Serveis Jurídics de la SGAE VEGAP, Sra. Beatriz Panadés, directora general adjunta Institucions del sector: Sr. Martí Petit Bozzo, Cap d’Unitat de Projectes Singulars de Recerca del CAC Sr. Xavier Díaz, director de l’Institut Català de les Empreses Culturals (pendent confirmar) 13.50 Fi de la sessió matí.  16.00h TAULA 2. LA INDUSTRIA DE LA COMUNICACIÓ: REPTES I OPORTUNITATS “Estat actual del treball autònom a Catalunya. L'autoocupació dels sectors: necessitat o oportunitat? a càrrec: Sra. Sandra Zapatero, presidenta de la Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya, CTAC UGT Com considerar-nos indústria si no apareixem ni a Hisenda? La problemàtica dels epígrafs i les categories professionals al sector de la comunicació. Proposta d’ordenació segons les característiques actuals. La problemàtica de la manca o parcialitat dels convenis col·lectius. Proposta d’ordenació: a càrrec de Dra. Sheila González, Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya Vocalia de perfils professionals i empresa. Moderador: Fabian Nevado, assessor del Sindicat de Periodistes de Catalunya Fila zero: Sr. Jordi Puiggalí i Torrentó, cap del Servei de Negociació i Registres Laborals de la Subdirecció General de Relacions Laborals i Qualitat en el Treball Sr. Jordi Camallonga i Mateu, vicesecretari general d’Àrea Interna de la UGT de Catalunya Sra. Àngela Rodríguez, Sector mitjans de comunicació de CCOO de Catalunya Atecat – Associació de Tècnics de l’Espectacle a Catalunya 17.50 h Pausa - cafè 18.15h TAULA 3. Valor de marca: Marca corporativa vs? Marca personal “Marca corporativa versus marca personal” Conferència-taller a càrrec: - Dr. Joan Costa, reconegut especialista de la comunicació corporativa, dissenyador, sociòleg, metodòleg, investigador, consultor d'empreses i professor de comunicació, i col·legiat d’honor del Col·legi Oficial de Disseny Gràfic de Catalunya - Sr. Guillem Recolons, especialista en construcció de marca personal, soci fundador i constructor de marca personal a Soymimarca, docent i publicitari col·legiat Modera: Dr. Jesús Del Hoyo   Ja et pots inscriure de manera gratuïta en el següent enllaç. Pots consultar el programa aquí.   [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies