Ja pots reservar la loteria del Col·legi

Josep Espín,

Ja pots reservar la loteria del Col·legi


Com ja és habitual per aquestes dates, des del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya us oferim la possibilitat d'adquirir la loteria del Col·legi amb l'esperança que aquest any sí, ens toqui! Com ja es va fer l'any passat, us la oferim per partida doble. Així tots tenim el doble de possibilitats. Aquest any provem sort amb:  

Loteria de Nadal: 96.028

Participacions de 6 euros i se'n juguen 5.  

La Grossa de Cap d'Any: 08.083 i 56.669

Participacions de 5 euros i se'n juguen 4 (2 euros a cada número).   Donades les característiques de La Grossa de Cap d'Any i amb la finalitat de que el màxim de persones pugueu disposar de participacions, hem tingut que limitar la reserva, en aquest cas, a 4 butlletes per persona. Esperem que ho comprengueu! Ara per ara, ja podeu fer les vostres reserves i quan les tinguem disponibles us avisarem perquè les pugueu passar a recollir. Recordeu que, en cas que no us sigui possible venir, teniu l'opció de deixar-les en dipòsit al Col·legi. La reserva la podeu fer:

Sort!

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies