Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014

Josep Espín,

Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014


L'Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014 té l’objectiu d’analitzar, contextualment, els esdeveniments dels dos últims anys en el sector de la comunicació a Catalunya, i constituir un instrument útil i rellevant de treball al servei del món acadèmic i comunicatiu.

Es tracta d’una obra que pot ser una eina d'informació clau per les empreses i institucions, ja que si s’incorpora juntament amb altres aportacions ajudarà en el procés de presa de decisions.

Aquest document va ser presentat el passat 29 de juny per el secretari de Comunicació del Govern, Josep Martí al Palau Robert, qui considera que les dades reflectides en l’Informe de la comunicació a Catalunya 2013–2014, permeten mirar el sector de la comunicació catalana amb més optimisme.

El secretari de comunicació també ha explicat que les dades d’inversió publicitària permeten afirmar que estem en un escenari de més ingressos per aquest concepte en la majoria de mitjans. Amb tot ha remarcat que cal innovar i queparlar d’innovar és una cosa, fer innovació és una altra. S’ha de passar de les paraules als fets.

A l’acte de presentació també hi han intervingut el rector de la Universitat Autònoma de Barcelona, Ferran Sancho; el director general de Comunicació i Gabinet de Presidència de Gas Natural Fenosa, Jordi Garcia Tabernero; el director de l’InCom-UAB, José Luis Terrón, i la coeditora de l’obra, Carme Ferré Pavia.

Fes clic en el següent enllaç per baixar-te l'informe: Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies