Informació de l'ús de cookies

Josep Espín,

Informació de l'ús de cookies


Informació de l'ús de cookies Les cookies són informacions breus que s'envien i emmagatzemen en el disc dur de l'ordinador de l'usuari a través del seu navegador quan es connecta a un web. Les cookies es poden utilitzar per recaptar i emmagatzemar dades de l'usuari mentre està connectat per facilitar-li els serveis sol·licitats i no se solen conservar (cookies de sessió), o per conservar les dades de l'usuari per a un altre tipus de serveis futurs i que es poden conservar per temps indefinit (cookiespersistents). Les cookies poden ser pròpies o de tercers. Existeixen diversos tipus de cookies:
  • Cookies tècniques que faciliten la navegació de l'usuari i la utilització de les diferents opcions o serveis que ofereix el web com identificar la sessió, permetre l'accés a determinades àrees, facilitar comandes, compres, emplenament de formularis, inscripcions, seguretat, facilitar funcionalitats (videos, xarxes socials…).
  • Cookies de personalització que permeten a l'usuari accedir als serveis segons les seves preferències (idioma, navegador, configuració…).
  • Cookies d'anàlisi que permeten l'anàlisi anònima del comportament dels usuaris del web i també mesurar l'activitat de l'usuari i elaborar perfils de navegació amb la finalitat objectiva de millorar els llocs web.
  • Cookies publicitàries que permeten la gestió dels espais publicitaris del web.
  • Cookies de publicitat personalitzada que permeten la gestió dels espais publicitaris del web sobre la base del comportament i hàbits de navegació d'usuari, d'on s'obté el seu perfil i permeten personalitzar la publicitat que es mostra en el navegador.
Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya utilitza cookies tècniques, de personalització i d'anàlisi, pròpies i de tercers, que en cap cas tracten dades de caràcter personal, però capten hàbits de navegació per a finalitats estadístiques. Per això, en accedir a la nostra web, en compliment de l'article 22 de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació, li hem sol·licitat el seu consentiment per al seu ús. De totes maneres, li informem que pot activar o desactivar i aquestes cookies seguint les instruccions del seu navegador d'Internet:
  • Chrome: Configuració -> Mostrar opcions avançades -> Privadesa -> Configuració de contingut.
  • Firefox: Eines -> Opcions -> Privadesa -> Historial -> Configuració Personalitzada.
  • Internet Explorer: Eines -> Opcions d'Internet -> Privadesa -> Configuració.
  • Safari: Preferències -> Seguretat.
  • Opera: Eines -> Preferències -> Editar preferències > Cookies
  • Edge: Configuració -> Veure configuració avançada -> Privadesa i serveis -> Cookies
Para més informació, pot consultar en l'Ajuda del navegador o les pàgines de suport: [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Modificar cookies