Impulsem i fem visible el martech

Josep Espín,

Impulsem i fem visible el martech


El Comitè d’Innovació del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya es marca l’objectiu d’impulsar i fer visible l’ecosistema del martech

Barcelona, 1 de juny de 2022. Ahir el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya va reactivar el seu Comitè d’Innovació, format per professionals i empreses vinculades a la tecnologia en l’àmbit d’aquest sector. Carles Ortet, fundador de Zoopa, va ser escollit nou president del Comitè, substituint a Víctor Gutiérrez, Chief Strategy Officer a Mediacom i President de l’APG Spain. Els membres del Comitè, format per professionals amb perfils diversos, com la realitat augmentada (AR), el Digital Out of Home (DOOH), la realitat virtual (VR), la tecnologia immersiva, la intel·ligència artificial (AI), el blockchain, o el marketing automation entre d’altres, han coincidit en assenyalar que la prioritat del grup ha de ser posar en valor, impulsar i fer visible l’ecosistema de la innovació a Catalunya. Per dur terme aquesta tasca s’han definit les prioritats i les categories que es començaran a treballar, com són la intel·ligència artificial (AI), la seguretat digital, les noves realitats, la web 3.0, el blockchain, la creativitat i els dispositius. El Comitè es tornarà a reunir al juliol per compartir tasques i seguir concretant i avançant en els projectes definits. Aquest Comitè d’Innovació està obert a la participació de col·legiats i representants de partners corporatius del Col·legi amb perfil adhoc segons la temàtica.
En la foto: Fila superior, d’esquerra a dreta: Angel Baturone (Clear Channel), Jorge Luna (Luk Hiar), Víctor Gutierrez de Tena (Mediacom), Fabio Bugalla (Marketic), Antonio Traugott (Col·legi mktcomcat) Fila inferior, d’esquerra a dreta: Raul Gassol (Are You Talking To Me), Micky Ribera (Multiplica), Carlos Ortet (Zoopa), Xavier Fisa (LaviniaNext).
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies