III edició del programa “Consolida’t”

Josep Espín,

III edició del programa “Consolida’t”


Si ets autònom i vols impulsar la teva activitat professional, el Col·legi de Periodistes posa al teu abast un programa d’assessorament i de formació especialitzat gratuït durant tot un any. El Col·legi de Periodistes imparteix per tercera vegada consecutiva el programa “Consolida’t” de suport en formació i assessorament per als professionals autònoms, amb l’ajut del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya. Aquest programa es basa en sessions de consultoria individual i cursos en grup durant 10 mesos, on els col·legiats reben formació en gestió empresarial, aspectes jurídics, gestió comercial, elaboració de pressupostos, màrqueting digital, entre d’altres, i un assessorament personalitzat, amb l’ objectiu d’enfortir, millorar  i consolidar el seu negoci o de reinventar-lo. S’inclou un diagnòstic inicial de la situació del  negoci, un pla de treball i unes estratègies a seguir per millorar l’activitat. Pots participar-hi si:
  1. Ets treballador/a autònom/a
  2. Ets Treballador Autònom Econòmicament Dependent (TRADE)
  3. Estàs donat/da d’alta al règim d’autònoms integrat en una societat civil privada, una comunitat de béns o una societat limitada (amb menys de 4 persones contractades i una facturació inferior a 500.000€)
  4. Has cessat la teva activitat com a treballador/a autònom/a i vols dur a terme un nou projecte
Aquest programa ja s’ha portat a terme durant els anys 2014 i 2015 i ha estat molt ben valorat per part dels seus 72 participants. Presenta la teva sol·licitud per tenir una plaça en l’edició del 2017. Si ets membre del Col·legi i estàs interessat en participar envia un correu electrònic a: jespin@colpublirp.com    [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies