Gran de Gràcia Coworking

Josep Espín,

Gran de Gràcia Coworking


Busques una oficina des d’on fer créixer la teva Agència de Comunicació? Gran de Gràcia Coworking i el Col·legi de Publicitaris de Catalunya, t’ho faciliten

Oficina de Coworking a Gràcia, davant Metro Fontana (L3). Un espai sense barreres on poder crear la teva agència, o fer-la créixer amb tots els serveis inclosos perquè només et preocupis del què és realment important. Converteix el lloguer en una despesa variable en funció del volum de feina que tinguis i dels espais de treball que necessitis... i sense permanències en el lloguer més enllà d'un mes.

La teva oficina, des de 150€!

L’acord amb el Col·legi contempla: PACK: "Em poso pel meu compte"

- Espai fix de treball - Prova gratuïta de despatx de coworking dins la sala Coworking Gracia - Sessió gratuïta de: Coaching empresarial (1 sessió) Consultoria fiscal (1 sessió) Consultoria mercantil (1 sessió)

Sense període de permanença (*) Descompte del 50% en la segona plaça llogada (**)

(*) fins a final d'any, després només 30 dies. (**) fins a final d'any.

    Coworking Gracia_Página_01

En cas que estiguis interessat en la proba d’un espai o tenir més informació:

Visita www.gdg-coworking.com Envia mail:  info@gdg-coworking.com O truca 629 948 775

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies