Future Of Advertising 2017

Josep Espín,

Future Of Advertising 2017


El proper 14 de juny, MarketingDirecto.com celebrarà la 16a edició de The Future Of Advertising a  l' Hotel NH Hesperia Tower. Més de 400 professionals del màrqueting i la publicitat podran ser testimonis de ponències d'experts de primer nivell i gaudir d'una jornada de networking. A més a més, els membres del Col·legi disposen d'un 50% de descompte en les entrades.  A la jornada participaràn onents que exposaran casos pràctics i debats centrats en un sector que s'està reinventant a si mateix com Germán Martínez (Amazon), Javier Hernández (Iberia), Carlos Bosch (Danone), Nono Ruiz (Chicfy), Michiel Das (Seat), Florian Wude (Sixt), Javier Urbano (Mediacom), Patricia Vicente (Panama Jack), Raúl de la Cruz (AOL Spain), Gema Escribano (Wallapop), Clara Moreno (DoubleClick by Google), Alex Menal (Glovo), Guido Rosales (ex Coca-Cola i Top Line Marketing), Juan Sevillano (Rocket Fuel), Víctor Olivier (Meliá Hotels), Sergio Núñez (Teads) i Aleix Brias (Selligent), entre d'altres. Idees per fer créixer a les marques, màrqueting d'emprenedoria, la moda del storytelling o el paper de les tecnologies en el màrqueting del futur són alguns dels temes sobre els quals es debatran en formats diferents: ponències, taules rodones, duos. No et perdis aquest esdeveniment que ja és tot un referent del sector. Per gaudir del descompte, envia un correu a jespin@colpublirp.com. Més informació de l'esdeveniment en aquest enllaç[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies