Formació: Voice Revolution

Josep Espín,

Formació: Voice Revolution


VOICE REVOLUTION: 
EL POTENCIAL DE LA VEU I L'ÀUDIO ONLINE
Xavi Fisa  Cap d'innovació del Grup Lavinia i Director de Lavinia Voice Data: 20 de febrer de 2020 Horari: de 14 a 16 h Lloc: Crec Coworking (Gran Via Corts Catalanes, 672)
  mhiapunto   DESCRIPCIÓ DEL CURS Alexa Skills, Google Actions, podcast, compres per veu, logos sonors… la revolució de la veu serà la disrupció tecnològica més ràpidament adoptada per la societat, i ara és el moment de conèixer i aprendre les seves regles de joc. Durant la sessió, aprofundirem sobre els principals elements a tenir en compte per al disseny d’estratègies sòlides amb veu i àudio online: aplicacions de veu, nous tipus de continguts d’àudio, les principals estratègies de màrqueting sobre veu, voice commerce i també com dissenyar l’univers sonor de les marques a través del sonic branding.   DIRIGIT A Professionals del sector del màrqueting, comunicació, publicitat i relacions públiques que estiguin treballant en agències de publicitat i de mitjans, departaments de màrqueting i/o publicitat d’anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis  i tecnologia, start-ups, consultors, freelancers, joves professionals…   PROFESSOR Xavi Fisa és el Cap d’Innovació del Grup Lavinia i Director de Lavinia Voice, la nova àrea del Grup Lavinia que se centra en el disseny i desenvolupament d’experiències conversacionals amb veu (voiceapps per a assistents virtuals com Alexa o Google Assistant) i noves narratives d’àudio online (audio-llibres, audio-sèries i podcasts, entre altres). Compta amb una àmplia experiència de més de 20 anys dissenyant i duent a terme projectes de disseny de nous models de negoci digital i estratègies de comunicació multicanal.   TOTS ELS DETALLS Data:  20 de febrer de 2020 Hora: de 14 a 16 h Lloc: Crec Coworking (Gran Via Corts Catalanes, 672) Places limitades: 35, per ordre d'inscripció. Preus: Membres (Col·legiats i afiliats): 20 € - No membres: 50 € Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la Degana del Col·legi com a reconeixement als continguts adquirits  [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies