FightingCovid | Eficàcia publicitària

Josep Espín,

FightingCovid | Eficàcia publicitària


Adrián Aira Digital Project Manager en ElogiaEs dedica al Màrqueting Digital especialitzat en campanyes de Paid Mitjana: Display, Social Ads, Real Time Bidding (RTB), Dynamic Retargeting, Facebook Ads... Especialitzat en performance màrqueting, sempre orientat a resultats i millorar els principals KPIs per al teu negoci: CPA, CPL, ROSEGUIS i CPC. Gestiona campanyes de PPC, captant trànsit que millori els resultats de màrqueting. Des de Google DoubleClick Bid Manager he llançat campanyes internacionals de compra programàtica, generant whitelist, blacklist, i buscant les audiències adequades per a campanyes de Display. La compra programàtica li ha permès crear estratègies ad hoc en canals especialitzats com Twitch, en un sector creixent, el gaming.
Ramon Montanera Market Intelligence Director at ElogiaExecutiu sènior amb experiència laboral des de 1997 en els camps de màrqueting estratègic, recerca de mercat, planificació estratègica i coneixement del consumidor. 10 anys d'experiència en consultoria (especialitzada en enquestes quantitatives) en projectes estratègics (segmentació, posicionament, estudis de base) i projectes tàctics. Acostumat a treballar per a empreses multinacionals a Europa i a tot el món, amb capacitats específiques en estratègia, innovació, màrqueting i recerca de mercat. Des de 2011, lidera un equip per a comprendre al consumidor en un context digital amb diverses eines:Analista de dades i àrea d'intel·ligència empresarial (recopilació d'informació d'anàlisi web / mòbil, compres de comerç electrònic, perfils de xarxes socials, ...); Projectes de CRM; Àrea de recerca de mercat (comunitats virtuals, entrevistes en línia, etc; Netnografía, escoltar les xarxes socials; Consultoria d'estratègia digital.  
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies