FightingCovid | Eficàcia publicitària

Josep Espín,

FightingCovid | Eficàcia publicitària


Adrián Aira Digital Project Manager en ElogiaEs dedica al Màrqueting Digital especialitzat en campanyes de Paid Mitjana: Display, Social Ads, Real Time Bidding (RTB), Dynamic Retargeting, Facebook Ads... Especialitzat en performance màrqueting, sempre orientat a resultats i millorar els principals KPIs per al teu negoci: CPA, CPL, ROSEGUIS i CPC. Gestiona campanyes de PPC, captant trànsit que millori els resultats de màrqueting. Des de Google DoubleClick Bid Manager he llançat campanyes internacionals de compra programàtica, generant whitelist, blacklist, i buscant les audiències adequades per a campanyes de Display. La compra programàtica li ha permès crear estratègies ad hoc en canals especialitzats com Twitch, en un sector creixent, el gaming.
Ramon Montanera Market Intelligence Director at ElogiaExecutiu sènior amb experiència laboral des de 1997 en els camps de màrqueting estratègic, recerca de mercat, planificació estratègica i coneixement del consumidor. 10 anys d'experiència en consultoria (especialitzada en enquestes quantitatives) en projectes estratègics (segmentació, posicionament, estudis de base) i projectes tàctics. Acostumat a treballar per a empreses multinacionals a Europa i a tot el món, amb capacitats específiques en estratègia, innovació, màrqueting i recerca de mercat. Des de 2011, lidera un equip per a comprendre al consumidor en un context digital amb diverses eines:Analista de dades i àrea d'intel·ligència empresarial (recopilació d'informació d'anàlisi web / mòbil, compres de comerç electrònic, perfils de xarxes socials, ...); Projectes de CRM; Àrea de recerca de mercat (comunitats virtuals, entrevistes en línia, etc; Netnografía, escoltar les xarxes socials; Consultoria d'estratègia digital.  
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies