FightingCovid | Debat online

Josep Espín,

FightingCovid | Debat online


FightingCovid són les nostres sessions de debat online pensades per tractar tots aquells aspectes que la situació generada per la Covid-19 ens ha dut i des de diferents vessamnts.  
LA LLAR: UNA NOVA OPORTUNITAT DE RELACIÓ ENTRE LES MARQUES I ELS CONSUMIDORS?  Amb Jordi Torrents, Conseller Delegat CollaboraBrands i Jordi Guix, Chief Strategy Officer La Casa de Carlota & Firends. Dijous, 04-03-2021 a les 10 h al nostre compte d'Instragram (mktcomcat) + Vídeo de la sessió
AUDIO MARKETING I EL BOOM DE CLUBHOUSE: Noves oportunitats per a les marques  Amb Gerard Olivé, coCEO i coFounder d’Antai, Anna Boldú, CEO i coFounder de PlátanoMelón i Micky Ribera, soci cofundador i CEO de BeAgency®. Dimecres, 17-02-2021 a les 10 h al nostre compte d'Instragram + Vídeo de la sessió
IT AS SERVICES: La clau de la realitat postpandèmia Amb Berta Fola, CEO i fundadora Carpe Diem Comunicación i Montserrat Peidro-Insa, directora general d'Also Cloud Espanya. Divendres, 05-02-2021 a les 10 h al nostre compte d'Instragram + Vídeo de la sessió
BIDEM-TRUMP: Estratègies de comunicació a les eleccions dels Estats Units Amb Antoni Gutiérrez-Rubí, Fundador i director d'Ideograma i Oscar Iniesta, Soci director sènior a Llorente y Cuenca. Divendres, 20-11-2020 + Vídeo de la sessió 
La formació d'avui i de futur. Canvis en el model educatiu Amb Silvia Sivera (UOC) i Josep Ma. Picola (Blanquerna. URL) Dimarts, 20-10-2020. Vídeo de la sessió
⇒ Marques valentes i emprenedoria en temps de crisi Amb María Muntaner (Catherine&Mercedes) i Álber Fernández (LaBuena) Viernes, 09-10-2020. + Vídeo de la sessió
Les empreses han d'apostar per Tik Tok?  Amb Berta Campos (Adsmurai) i Joan Castillo (LEWIS) Dijous, 16-07-2020. Vídeo de la sessió
⇒ Un nou escenari per al món dels esdeveniments Amb Micky Ribera (BeAgency) i Agustín Torres (eWorld) Dimarts, 22-09-2020. + Vídeo de la sessió
⇒ Comunicació, tecnología i audiovisual Amb Raúl Gassol (Areyoutalkingtome) i Carlos Ortet (Zoopa) Dilluns, 08-06-2020. Vídeo de la sessió 
⇒ Creativitat en remot. Sempre un valor diferencial. Durant la pandèmia també? AmbHugo Olivera (Full Circle Karma) i Gabriel Silveira (Evil Love) Dijous, 18-05-2020. Vídeo de la sessió
⇒ Com s'ho estan fent els comerços i les agències petites? Amb Marta Catasús (OOMKT) i Marta Royo (Mosaiking) Dijous, 11-06-2020. Vídeo de la sessión
⇒ Gestió de clients en temps de confinament Amb Marc Cortés (Roca Salvatella) i  Miquel Campmany (Nestlé). Dijous, 21-05-2020. Vídeo de la sessió
⇒  Com està afectant al sector la situació actual? Amb Àlex Marquina (CCMA), Pablo de Porcioles(Godó Strategies), Enric Ne l·lo (Full Circle Karma), Eduard Amiel (Carat Barcelona) i Sergi Nebot (Revista Control). Dimecres, 08-04-2020. El contingut. + Audio de la sessió
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies