FightingCovid | Biden-Trump: Estratègies de comunicació a les eleccions USA

Josep Espín,

FightingCovid | Biden-Trump: Estratègies de comunicació a les eleccions USA


Oscar Iniesta Soci i Director Sènior LLYC Oscar té més de vint-i-cinc anys d'experiència en el camp de la consultoria en comunicació. Entre la seva dilatada trajectòria professional, ha treballat en LLYC, on va ser Director General de l'oficina de Barcelona durant tres anys; SAE, la primera agència de relacions públiques d'Espanya; i Weber Shandwick. Va fundar Arenalia en 2004. Forma part del consell de la major xarxa d'agències de comunicació internacional IPREX des de 2.009, pertany a l'associació de directius de comunicació DIRCOM i va ser Vice-Degà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya del 2014 al 2018.
Antoni Gutierrez-Rubí Assessor de comunicació i consultor polític. Fundador i director d'ideograma www.ideograma.org, una consultora de comunicació amb més de 34 anys d'experiència, amb seu central a Barcelona, que presta serveis de comunicació i assessoria a Espanya i Llatinoamèrica. Entre els temes de reflexió i desenvolupament de la seva labor professional es troben, a més de la comunicació, la nova política i les noves tendències en l'àmbit social i empresarial, tots aquells aspectes que tenen a veure amb la transformació dels models de comunicació, lideratge i relació en la Societat Xarxa. És col·laborador habitual en diferents mitjans de comunicació i professor en diferents universitats. Ha publicat més d'una vintena de llibres i ebooks, entre els més recents, Gestionar les emocions polítiques (Gedisa, 2019).
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies