Ara tens l'oportunitat de dir la teva als Premis Impacte

Josep Espín,

Ara tens l'oportunitat de dir la teva als Premis Impacte


El Col·legi dóna l’oportunitat a un estudiant que estigui treballant o en pràctiques a ser membre del Jurat dels Premis Impacte 2018!

Si ets estudiant de publicitat i relacions públiques d'alguna de les Universitats Catalanes i estan treballant o fent pràctiques en alguna empresa/institució, No deixis passar aquesta oportunitat! Pots formar part del Jurat dels Premis Impacte 2018! Comparteix dinar i participa en la sessió completa de debat, opinant i votant amb els professionals de primer nivell que participen com a membres del Jurat. La teva veu compta per determinar les campanyes finalistes que opten als Premis Impacte 2018! Presenta la teva candidatura! Per participar en el procés de selecció completa aquest formulari. Tens temps fins el 18 de maig! D'entre els participants farem la selecció de dos finalistes i el guanyador s'escollirà per votació oberta a través de la pàgina de Facebook del Col·legi. La reunió del jurat serà el dia 7 de juny a les 14 h. T'animes a dir la teva? [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies