Estatut professional dels mitjans de comunicació de la CCMA

Josep Espín,

Estatut professional dels mitjans de comunicació de la CCMA


El pròxim 20 de febrer a les 18 h es presentarà el nou Estatut Professional dels Mitjans de Comunicació de la CCMA a la seu del CPAC.

El nou document és una evolució de l'Estatut Professional vigent fins ara, que emparava els professionals d'Informatius i Esports de TV3 i Catalunya Ràdio, i que ara es fa extensiu a la resta de professionals dels diferents àmbits vinculats a la creació, producció i emissió de continguts: redactors, guionistes, documentalistes, lingüistes, productors, tècnics, realitzadors, dissenyadors, etc.

A l'acte, hi intervindran:

Marta Fernández, degana del Col·legi Professional de l'Audiovisual de Catalunya

Rita Marzoa, consellera de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals

Manuel Barrios, en representació de l'equip de treballadors de l'àmbit de programes de la CCMA impulsors d'aquest nou Estatut

Emma Teodoro, Investigadora de l'Institut de Dret i Tecnologia de la UAB, col·laboradora en l'assessorament i la redacció de l'Estatut professional

En l’acte, que serà obert a la participació dels professionals assistents, es debatran les oportunitats d’aquest nou Estatut, amb la voluntat de seguir avançant en el foment de la participació dels professionals de les empreses audiovisuals en els àmbits vinculats a la creació de continguts.

Us agrairem que confirmeu la vostra assistència a través de relacionspubliques@ccma.cat abans del 19 de febrer.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies