Estatut professional dels mitjans de comunicació de la CCMA

Josep Espín,

Estatut professional dels mitjans de comunicació de la CCMA


El pròxim 20 de febrer a les 18 h es presentarà el nou Estatut Professional dels Mitjans de Comunicació de la CCMA a la seu del CPAC.

El nou document és una evolució de l'Estatut Professional vigent fins ara, que emparava els professionals d'Informatius i Esports de TV3 i Catalunya Ràdio, i que ara es fa extensiu a la resta de professionals dels diferents àmbits vinculats a la creació, producció i emissió de continguts: redactors, guionistes, documentalistes, lingüistes, productors, tècnics, realitzadors, dissenyadors, etc.

A l'acte, hi intervindran:

Marta Fernández, degana del Col·legi Professional de l'Audiovisual de Catalunya

Rita Marzoa, consellera de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals

Manuel Barrios, en representació de l'equip de treballadors de l'àmbit de programes de la CCMA impulsors d'aquest nou Estatut

Emma Teodoro, Investigadora de l'Institut de Dret i Tecnologia de la UAB, col·laboradora en l'assessorament i la redacció de l'Estatut professional

En l’acte, que serà obert a la participació dels professionals assistents, es debatran les oportunitats d’aquest nou Estatut, amb la voluntat de seguir avançant en el foment de la participació dels professionals de les empreses audiovisuals en els àmbits vinculats a la creació de continguts.

Us agrairem que confirmeu la vostra assistència a través de relacionspubliques@ccma.cat abans del 19 de febrer.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies