Esquí i snow a Parador Canaro

Josep Espín,

Esquí i snow a Parador Canaro


La Família Farré, coneguda com Família Canaro, va reconvertir al 1968 una antiga Borda (construcció per guardar el bestiar a la muntanya) en un restaurant amb 5 habitacions, el Primer Parador Canaro. El mateix any, va apostar per crear una pista d'esquí per a debutants amb un telesquí que va anomenar Canaro, just al costat de l'hotel. Actualment, la zona esquiable arriba fins a 3 hectàrees i l'Hotel Parador Canaro compta amb 68 habitacions, un tracte familiar i un servei proper. Així, podràs gaudir d'una experiència ideal en parella, amics, família i amants de la natura. Els col·legiats poden gaudir d'una estada inoblidable en un dels paratges més bonics d'Andorra, amb uns avantatges exclusius per l'hotel i l'esquí:
  • Allotjament a l’hotel : 10% de descompte sobre la tarifa reemborsable (Disponibilitat subjecta a revisió en el moment de la confirmació).
  • 1 plaça de garatge coberta per habitació excepte del 07 al 18/03/2018 en que ja esta reservat en la seva totalitat per la Copa d’Europa d’esquí.
  • 20% de descompte en Forfait.
  • 20% de descompte en lloguer de material d'esquí o de snow.
Per poder accedir a aquest descompte, contacteu amb el Col·legi mitjançant el correu jespin@colpublirp.com o el telèfon 93 451 30 69.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies