ELISAVA Design Attitudes

Josep Espín,

ELISAVA Design Attitudes


El pròxim 10 de juny, en el marc de la Barcelona Design Week, ELISAVA presenta la jornada Shaping the Future through Design Attitudes. La temàtica de la jornada gira entorn del concepte del disseny com una de les forces que impulsen i reflecteixen el flux de canvi i que actua com a palanca d'innovació. En aquest món fluid i complex, s'han identificat i definit les quatre Design Attitudes que fan que el canvi positiu sigui tangible: el Conscient, el Compromès, el Rebel, el Resilient. Dissenyat com un esdeveniment inspirador, participatiu i de networking, una sessió introductòria revelarà aquestes quatre direccions essencials per a la innovació. Les presentacions en format keynote i el debat participatiu, així com els reptes que es proposaran, giraran al voltant d'aquestes quatre actituds i seran liderades per Thought Leaders rellevants. En aquest mateix esdeveniment, es llançarà l'eina digital Design Attitudes, que té com a objectiu identificar les claus per innovar a través del disseny. Els membres del Col·legi disposen de un 50% de descompte en l'entrada. Per aconseguir el teu codi envia un correu a jespin@colpublirp.com. Reserva la teva entrada a l'enllaç.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies