FightingCovid | Esdeveniments

Josep Espín,

FightingCovid | Esdeveniments


Micky Ribera  Soci cofundador i CEO de BeAgency®, Publicitat Omnicanal especialitzada en #BrandFormance.
Es defineix com a aprenent de: #Publicista #Periodista #Emprenedor i #triatleta. Periodista format a les agències Efe i Reuters i en el Diari de Barcelona.
Com a comunicador ha treballat en Equip Singular, Mitjana Planning (Havas) i Globally (Newlink). Com a emprenedor és Co-founder dels hotels KilomboVillas i FridayGlamping i del servei d'àpats MasFoodCo-founder de l'App "In Shape Mom's" (Millor App de Salut en 2013). És Advisor en Protein Gastronomy, Mentor en Connector i professor del Màster de Comunicació per a Startups en Shifta (Elisava). Membre de Barcelona Global i de Barcelona Tech City. És membre del Col·legi des de l'any 2001.
Agustín Torres Va començar en el món de les fires i congressos de la mà del seu pare Paco Torres qui pels anys 90 organitzava el principal Congrés-Fira de la Indústria, fotogràfica FOTOVENTAS. En aquesta època va realitzar totes les tasques d'un aprenent (col·locar cadires en auditoris, cobrar entrades, assistent de logística d'estands, etc.) tot això amb la finalitat de conèixer detalladament tots els departaments d'un congrés i fira.Anys després ja organitzava tota la part congressual de la fira i el màrqueting promocional d'aquesta, i a poc a poc van construir una fira de més de 10.000 m². 20.000 visitants i 220 expositors. L'aparició de noves tecnologies i el declivi del sector fotogràfic per la irrupció de les càmeres digitals li porta a reinventar-se i llançar nous projectes, allà en els 2000. Va començar organitzant la fira de les arts gràfiques digitals a Lisboa PRO-DIGITAL amb més de 150 expositors i 10.000 visitants, al mateix temps va llançar a Espanya TOTAL MEDIA, l'única fira de la cartelleria digital amb 90 expositors i 8000 visitants. Però la crisi econòmica de 2009 el va obligar a reinventar-se i començar una nova fira amb major recorregut i projecció internacional, així neix ESHOW – "La fira de l'ecommerce i el màrqueting digital". Van començar a Barcelona, d'aquí a Madrid i Lisboa, i al cap d'un any van obrir al Brasil i Colòmbia, per passar després a Mèxic i el Perú. En aquesta etapa ha estat quan més ha desenvolupat la seva faceta professional en màrqueting digital (venda de ticketing en xarxes socials, cross-sellinglead generation, etc.) i la gestió internacional d'organització d'equips de vendes i producció d'una sola fira. Tot això els ha portat a rebre el Premi a LA MILLOR PYME INTERNACIONAL que atorga el prestigiós periòdic Expansión. En aquests moments continuen llançant noves fires de sectors claus de futur com Drons, Fintech i Intel·ligència Artificial.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies