Escriure per comunicar

Josep Espín,

Escriure per comunicar


Escriure per comunicar

9, 11 i 16 de febrer de 2015 - De 18,00 a 20,00 hores   Seu del Col·legi (València, 227, 1r 1a) Preu per a membres del Col·legi: 115 euros No membres del Col·legi: 175 euros

Et costa plasmar el que penses en un escrit? Et costa transmetre als altres el que vols dir?

El Consorci per la Normalització Lingüística, l'Associació Empresarial de Publicitat i el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya et brinden l'oportunitat d'inscriure't i participar en un curs que t'ensenyarà: com escriure per comunicar de la manera més eficaç.

A vegades quan escrivim no fem les coses tan bé com ens pensem i el que volem transmetre als altres no s'acaba d'entendre del tot. Per aquest motiu és important que tinguis ben clar com estructurar, ordenar i connectar les teves idees per escrit.

Al curs Escriure per comunicar, treballarem aquells aspectes que et poden fer millorar en la planificació d'un discurs o qualsevol altre text. Practicaràs amb textos publicitaris, corregirem els errors més freqüents que es fan en morfosintaxi i aprendràs diferents recursos lingüístics que pots emprar dins la xarxa.

En finalitzar el curs es lliurarà un certificat del Consorci de Normalització Lingüística.  L'empresa es pot bonificar el 100% de l’import del curs. Pregunta'ns i t'informarem. Per inscriure't omple aquest formulari, tens fins al 27 de gener de 2015. El proper mes de març, podreu gaudir d'un altre taller: Carta, correu electrònic i xarxes socials.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies