Entrevista Ton del Pozo a La Tarda

Josep Espín,

Entrevista Ton del Pozo a La Tarda


El passat dimarts 14 d’abril, el programa La Tarda de la Cope va entrevistar al nostre degà Ton del Pozo sota el tema: És important la publicitat? Té límits?

Durant el programa es van tractar diferents temes referent al món de la publicitat. En primer lloc i per contextualitzar, la situació actual. Tan la millora del sector, que aquest 2015 sembla que va endavant; com els canvis del context social que viu la publicitat per les noves tecnologies.

“La revolució d’Internet i la seva multi-capacitat de comunicació, està influint d’una manera determinant a tot el món de la comunicació, tant la comercial com la periodística, com qualsevol tipus de negoci.”

En comunicació l’essencial no ha canviat, continuen  sent  les idees, la creativitat, el talent de les persones i el treball el que fa que la publicitat sigui bona. El que està canviant acceleradament és el terreny de joc degut als canvis tecnològics, i aquest nou món digital permet una comunicació bidireccional que condiciona als publicitaris i a les marques, la informació s’ha de gestionar més efectivament.

Un altre punt destacat en la conversa van ser els límits i requisits en els anuncis. El degà apunta que les peces publicitàries estan molt regulades per diferents organismes i que actualment, per aquest motiu i perquè a la marca no li interessa, és molt difícil veure anuncis que no respectin al consumidor.

Al final de l’entrevista es fa esmena del projecte que es porten ara entre mans d’Institut Català de les Dones, el Consell de l’Audiovisual de Catalunya i el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, un decàleg de conscienciació per a agencia i anunciats sobre la Publicitat sexista.

Per sentir l'entrevista sencera, fes clic en aquest enllaç.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies