Agustí de Uribe i Miquel Sambola, Membres d'Honor

Josep Espín,

Agustí de Uribe i Miquel Sambola, Membres d'Honor


Leopoldo Rodés, Josefina Martínez Gastey, Enrique Sanz i Ernesto Rilova van ser la resta d’homenatjats en la Gala de Miembros de Honor 2016, juntament amb els premiats del concurs Academia Joven, en la seva tercera edició de “Tú y el Gurú". L’Academia de la Publicidad també va atorgar el seu reconeixement als 75 anys d’El Corte Inglés i els 90 de l’Associació Empresarial de Publicitat.

Agustín de Uribe-Salazar és un pioner de les Relacions Públiques a Espanya. Fundador i President de l’Associació Catalana de Comunicació, Investigació i Estratègia Polítiques. Va rebre la distinció de mans de Juan Carlos Falantes, Vicepresident de l’Academia de la Publicitat. En el seu discurs va destacar les tres “hacs” de les relacions públiques, definides pel para de la professió, Jordi Xifra Heras: humanitat, honestedat i humilitat. 
Miquel Sambola, fundador de SCACS, aporta més de 60 anys dedicats a la publicitat. Ha estat sempre vinculat al món associatiu: membre fundador del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i membre de la Junta Directiva de l'Associació Catalana d'Agències de Publicitat. Segons Sambola, la base per a una bona campanya sempre és la mateixa, simplicitat. Es va manifestar feliç pels anys dedicats a la seva professió i va destacar que després de l'esforç, quan veus la teva obra al carrer, la satisfacció és enorme. Va rebre el seu reconeixement de mans de Jordi Ventura, president del Jurat.

Abans d'acabar, va voler dedicar unes paraules a Leopoldo Rodés de qui va destacar que "la seva cara transmetia humanisme, jo vaig veure en ell un home bo. Si he de mirar-me en un mirall, és el de Leopoldo Rodés".

La Biblioteca d’ABC, cedida per Vocento, va ser la seu de l’esdeveniment al que van assistir més de 200 professionals de la comunicació.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies