El Mirador Indiscret - Startups

Josep Espín,

El Mirador Indiscret - Startups


pastillainscripcionspalaurobert
Quino Fernàndez: Mentor i Advisor de diferents startups Durant els últims 10 anys, I ex-CEO Conector Startup Accelerator. Va ser responsable de Tecnologia d'Apple España, càrrec que va deixar per fundar a mitjans dels 90, briefing, la primera agència interactiva espanyola, adquirida per una multinacional. Prèviament va treballar com a Director de Projectes Informàtics en el món financer. Des de llavors ha participat en diferents projectes de comunicació digital des de Quin Team, agència de publicitat que va cofundar i va dirigir durant diversos anys. Ha impartit classes de Marketing Digital i Nous Mitjans en diferents facultats i és soci o conseller de vàries startups.
Felipe Ojeda: llicenciat en Enginyeria Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. Actual CEO i cofundador de l'empresa Refruiting. L'empresa distribueix hàbits saludables a mes de 1.000 oficines a Espanya. Oferixen servei de cafè, minimarket, fruita, wellness, regals/packs, càterings a empreses i oficines, el nostre canal es 100% B2B. Van començar la companyia fa 5 anys, just un any després d'acabar la carrera. Berta Fola: Consultora professional de comunicació des de fa més de 20 anys en grans agències nacionals i internacionals. L'any 2010 va fundar l'Agència de PR Carpe Diem Comunicació especialitzada en tecnologia, videojocs i startups. Treballen amb marques tant nacionals com internacionals, i formen part d'una xarxa d'agències independents que van des d'Europa, Àsia passant pels EUA. A més, és col·laboradora en RNE en l'espai quinzenal de tecnologia on parla de gadgets, Apps i de l'ecosistema Startups. I a TV catalana, Tevecat, en temes esportius minoritaris i noms propis de l'esport.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies