El Mirador Indiscret | Versió online

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Versió online


Marc Carrillo Responsable d’analítica digital d’Epsilon Technologies Es va incorporar a la companyia fa 8 anys en els que ha treballat en el desenvolupament d'una tecnologia d'analítica de xarxes socials pròpia (Icarus) i a desenvolupat una metodologia d'anàlisi estratègic (Digital Due Dilligence) que els ha permès ser l'empresa líder en Espanya en analítica de xarxes socials. Treballen de forma recurrent per a grans companyies de diferents sectors (gran consum, retail, banca, energia, moda ...). També és ponent habitual en conferències sobre xarxes socials organitzades per la IAB Espanya, Universitats i organitzacions vinculades a el món del màrqueting.
Alexia Herms Global Digital & Social Media Strategist a Stradivarius (Grup INDITEX) 10 anys d'experiència 100% digital (MARCOM Digital). Creu en la omnicanalitat (on&off) com la visió integrada d'abordar els projectes. Ha treballat per marques de gran consum, moda, estil de vida, banca i farma (PEPSICO UNILEVER, L'ORÉAL, REEBOK, ALMIRALL, LA CAIXA...)Actualment gestiona l'estratègia de comunicació digital de Stradivarius a 70 països. Col·labora a La Sexta i dona classes de marketing digital a LA SALLE, la UAB i la UPC.
Noelia Herrero, Head of SEO a ISDIN Graduada en Màrqueting i Comunitats digitals per la UPF. Actualment realitza un doctorat en Comunicació digital en salut a la Universitat Pompeu Fabra. Responsable de l'àrea de SEO dins del departament de Digital i captació de trànsit a ISDIN. Apassionada del màrqueting en tots els seus vessants, especialment l'online. És professora en diferents universitats i consultora estratègica en màrqueting digital. Entre els seus projectes s'inclouen empreses que van des de grans multinacionals a pimes i start-ups. És bloguera i responsable de la comunitat digital de Dolços Diabètics, una web de receptes amb més de 250.000 visites al mes.  
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies