#4. Influencers: mite o realitat

Josep Espín,

#4. Influencers: mite o realitat


El Mirador Indiscret. La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #4. Influencers: Mite o realitat Dijous, 27 d'abril de 2017 a les 09.00 h Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Fes la teva inscripció en el següent enllaç En aquest quart esmorzar, posarem la nostra mirada als influencers. Estudiarem el seu perfil, com treballen i cap a on s'orienten en el futur. Veurem com treballen les marques amb ells, quins són els perfils més demandats, quin és el marc legal, què funciona realment més enllà del mite, i quina és l'estratègia que utilitzen els anunciants a l'hora de planificar les seves campanyes. La sessió, presentada i moderada per, Oscar Iniesta, membre de la Junta de Govern del Col·legi, comptarà amb Arantxa Pérez, Directora General d'Influgency; Jaume Rojo, Influencer i Amets Uriarte, Digital Acceleration Team Manager de Nestlé Espanya, i ens permetrà analitzar diferents accions i la figura de l'influencer des de tres punts de vista diferents: l'agència, l'influencer i l’anunciant. Jaume Rojo (@rushsmith). Va néixer a Barcelona i des de petit és un apassionat de les històries. Va estudiar publicitat i ha treballat com a director creatiu a diferents agències abans de dedicar-se completament a Youtube. Vol seguir explicant històries, compartint la seva i escrivint de noves. Arantxa Perez (@normcoregirl). arantxa Directora General d'Influgency. Advocada, experta en màrqueting digital avalada per Google i amb un Màster en Màrqueting Internacional, Autora del llibre, Blogger de éxito: monetiza tu blog y gana dinero de venda a Amazon i amb espais propis a la ràdio sobre moda i influencers. Col·laboradora habitual a TV com experta en xarxes socials. És professora a la Universitat ESIC. Amets Uriarte (@amets_) amets_uriarte_spain_dat3 Digital Acceleration Team Manager de Nestlé Espanya. És la responsable d’un equip que té com a objectiu accelerar el momentum digital en la companyia, en 3 àrees de treball que van des del Listening, o l'escolta activa i anàlisi dels fans i usuaris dels actius digitals de la companyia; l'Engagement, amb un equip de 7 experts en Social Media, content digital i posicionament en Google i acabant per la capacitació digital i transformació cultural dels equips. Va entrar en Nestlé en 2009 en Comunicació Corporativa; i ocupa el càrrec de Digital Acceleration Manager des del 2014. Anteriorment, fora de Nestlé, i sempre en l'àmbit de la comunicació, va treballar a Allianz i a l'agència de Relacions Públiques, Ulled Comunicació.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies