El mirador indiscret: David contra Goliat

Josep Espín,

El mirador indiscret: David contra Goliat


Engeguem el 2017 amb un nou cicle de conferències!

"El mirador indiscret. La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts" Dijous, 26 de gener de 2017 a les 09.00 h (check-in d'assistents de 08.30 a 09.00 h) Palau Robert (Pg de Gràcia, 107. Barcelona)

Per aquesta 1a sessió, sota el títol "David contra Goliat: la comunicació que funciona més enllà de convencionalismes" comptarem amb Javi Creus, Marc Elena i Andrés Costa.

El pròxim dijous dia 26 de gener de 2017 a les 09.00 h, el Col·legi iniciarà un cicle de conferències que es duran a terme el quart dijous de cada mes. Aquest cicle pretén esdevenir un espai on es posin a debat termes rellevants pel sector del màrqueting, la comunicació i la creativitat. Les trobades es focalitzaran en temàtiques referents a les noves tendències del sector i que permetin generar debat i contingut a tot l’entorn de l’esdeveniment.

Reserva't l'agenda i ens veiem el dijous 26 de gener al Palau Robert!

Inscripció gratuïta, AQUÍ!

En aquesta primera sessió parlarem de la comunicació que funciona més enllà de convencionalismes de la mà de grans profesionals del sector.

Javi Creus: Fundador d'Ideas for Change  i el creador de @pentagrowth.Està considerat com un dels estrategs i pensadors més innovadors sobre l'economia col·laborativa, els models de negoci oberts i P2P, la innovació ciutadana i la societat en xarxa. Ha estat planificador estratègic per a moltes de les agències més creatives d'Espanya, cofundador de la incubadora d'empreses Digital Mood i de l'espai multidisciplinari @kubik, i professor de màrqueting de serveis a Esade. Coautor de "No som formigues". Advisor en OuiShare i va ser secretari de l'Open Knowledge Foundation a Espanya.

Marc Elena: Fundador i CEO de AdsmuraiMarc Elena és un visionari de la comunicació online. És una persona compromesa, positiva i que cuida fins l’últim detall dels seus projectes. Al 2010, després de donar la volta al món durant un any amb la seva dona, va co-fundar el "Club de viatges", un congrés anual per unir bloggers que han fet la volta al món durant un any o més. Posteriorment va crear "FanraisingApp", una app per a promocions i concursos a Twitter, que posteriorment va tancar. Actualment és fundador i CEO de Adsmurai, empresa dedicada a l'optimització de publicitat en xarxes socials, Partner de Facebook, Instagram, Twitter i YouTube. Durant estones lliures, improvisa com a professor convidat a diverses Universitats i participa com a ponent a diferents esdeveniments sobre màrqueting digital i xarxes socials.

Andrés Costa: Marketing Manager a Monster Energy. Després d’haver estat de responsable comercial i de màrqueting d’AM Services, inicia el seu pas per Monster Energy en 2008 al departament de màrqueting de Monster UK. quan l’empresa va aterrar a Europa. Posteriorment, es trasllada a Espanya en 2010 amb motiu del llançament de Monster com a marketing manager. ADE per l’Universitat de Edimburgo (Escócia), Master en Direcció de Màrqueting per la Universitat de Barcelona, I actualment cursant MBA per la Universitat de Deusto.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies