El futur ja és aquí!, per Xavier Mitjavila

Josep Espín,

El futur ja és aquí!, per Xavier Mitjavila


Dilluns passat. Deu de la nit. Fem una excepció i la canalla no va a dormir. Un dels seus referents al món digital, en “The Grefg”, és a punt de fer un “directe” en el que presentarà a “Twitch” la nova “skin” que el representarà al “Fortnite”. Si teniu fills adolescents o pre-adolescents, sabeu del que parlem. Si no teniu aquest plaer, em direu que això és xinés mandarí. I tindreu raó. La traducció seria la següent: un jove anomenat David Cánovas, nascut a Alhama de Múrcia fa 23 anys i que es fa dir The Grefg a les xarxes, era a punt de presentar a través de la plataforma digital Twitch (on es fan retransmissions de videojocs en directe), la disfressa amb la que els jugadors del Fortnite d’Epic Games, podran caracteritzar el seu personatge com si fos el mateix The Grefg. A la mateixa hora, a la televisió teníem en Pablo Motos a Antena 3 amb el seu Hormiguero i es presentava la nova sèrie de Mediaset, Love is in the air, en simulcast a T5, FDF, Energy, Divinity i BeMad, per a tenir més audiència. En Motos obtenia 3,7 milions d’espectadors i l’estrena de Telecinco n’obtenia 2. Doncs bé, ben passades les deu de la nit, el senyor The Grefg va aconseguir la xifra màxima d’espectadors de la nit arribant a 2.468.668 persones. Tres dies més tard, 5,4 milions de persones més, ja havien vist la presentació a Youtube. Conclusió: en David, en The Grefg, ell solet, és capaç de fer la competència a les grans cadenes de televisió nacionals. Però és clar, en David té 16 milions de seguidors a Youtube! Mediaset i Antena 3, juntes, només en tenen 7. On s’entretindran les generacions que pugen? On posaran anuncis les empreses demà? A Twitch amb The Grefg o a les cadenes de tota la vida? El món està canviant a la velocitat de la llum. Això va molt ràpid. El futur és avui. PD: la skin d’en The Grefg costarà 20 Euros...
Xavier Mitjavila va iniciar la seva carrera professional a Danone on va ser Director de Màrqueting a Portugal, Itàlia, França i Espanya. Després d’aquesta etapa va arribar a Danone Itàlia com a director general. Així, Mitjavila ha desenvolupat bona part de la seva carrera professional en la companyia làctia abans d’entrar a JDE a l’abril de 2013. Jacobs Douwe Egberts (JDE) és una multinacional alimentària, que es defineix com “la major companyia del món dedicada únicament al cafè” i compta amb marques molt populars a Espanya, com Café Marcilla, Saimaza o càpsules de cafè L’Or i infusions com Hornimans. A JDE, Xavier Mitjavila ha estat general Manager a Espanya, Europa del Sud i després França.
Més informació a http://xaviermitjavila.com/
 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies