Visita al Museu del Disseny de Barcelona

Josep Espín,

Visita al Museu del Disseny de Barcelona


El Col·legi va visitar el Museu del Disseny de Barcelona i el seu Centre de Documentació, on fa poc que s'han incorporat a la seva biblioteca els arxius i documents de publicitat, comunicació i relacions públiques del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya.

La visita es va dividir en diferents etapes: primer la Directora del Museu, Pilar Vélez, i el Degà del Col·legi, Ton del Pozo van introduir la visita amb un breu parlament i van agrair la seva presència als assistents a la trobada.

A part de la introducció al Centre de Documentació per part d'Albert Díaz explicant els serveis que proporciona i les col·leccions que el formen, es va visitar una sala més restringida on s’emmagatzemen els documents i llibres més delicats amb unes condicions òptimes per la seva conservació. Allí van mostrar etiquetes de productes i esbossos originals de publicitat.

Finalment es va procedir a veure l’exposició “El disseny gràfic: d’ofici a professió”, un conjunt de peces formades per cartells, packaging, etiquetes, portades de llibres, etc., que mostraven l’evolució de la tècnica i l’estil del disseny gràfic des del 1940 al 1980.

collage

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies