El Col·legi Busca persona en pràctiques al Departament de Comunicació

Josep Espín,

El Col·legi Busca persona en pràctiques al Departament de Comunicació


Urgeix estudiant del Grau en Publicitat i Relacions Públiques per a fer les pràctiques al Col·legi  Al Col·legi estem buscant un estudiant del Grau en Publicitat i Relacions Públiques que vulgui col·laborar amb nosaltres.

S'ofereix

  • Col·laborar amb la Institució que aglutina als professionals de la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya.
  • Tutoria per part de membres de la Junta de Govern, sòlids professionals del nostre sector.
  • Participar i treballar en l'organització dels actes que du a terme el Col·legi.
  • Conveni de formació de pràctiques acadèmiques amb la Universitat corresponent.

Tasques a realitzar

  • Redacció i actualització continguts web.
  • Redacció i edició newsletter i comunicats col·legiats.
  • Gestió xarxes socials.
  • Suport en l'organització d'esdeveniments.
  • Disseny de peces publicitàries.
  • Altres tasques de suport a la junta, als departaments del Col·legi i gestió de base de dades.
Requisits
  • Domini de català i castellà escrit.
  • Coneixement d'office a nivell d'usuari.
  • Coneixements de Photoshop, Wordpress i altres programes de disseny i edició de video.
Les pràctiques es realitzaran en horari de matí i són remunerades. Per a poder participar en el procés de selecció cal enviar el CV a jespin@colpublirp.com indicant la referència "pràctiques Col·legi". 

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies