Ecosistema start-up

Josep Espín,

Ecosistema start-up


El pròxim dijous 23 de febrer torna El Mirador Indiscret: la comunicació i el màrketing del futur sense embuts, a les 9.00h al Palau Robert de Barcelona. Aquesta nova sessió porta com a títol Ecosistema start-up: un impuls pel màrqueting del segle XXI.  En aquest segon esmorzar, donarem una mirada general al fenomen start-up, coneixerem per què ha esdevingut aquest nou model econòmic, quins són els seus fonaments i com desenvolupen estratègies de Marketing diferenciades i parlarem del cas d’una start-up catalana que revolucionarà el mercat audiovisual amb el seu agregador i com afronta la seva internacionalització. Per això, comptarem amb tres ponents amb una gran experiència davant del món start-up: Francesc Grau, CEO de Zonetacts, Micky Ribera, soci co-fundador i CEO de BeAgency i Oriol Solé, CEO  de Tviso. Inscriu-te AQUÍ! Francesc Grau (@FGrau) Especialista en comunicació digital, i CEO de Zonetacts. Compta amb una experiència de més 12 anys ajudant a persones i marques a aconseguir els seus objectius a través d’internet. És professor de Social Networks al Programa Executive MBA de UOC Business School. Ha estat autor de diferents articles publicats en revistes internacionals sobre matèries TIC, i també autor del llibre “Twitter En una semana” d’Editorial Gestión 2000 (Grup Planeta). Ara dirigeix Zonetacts, un servei de missatgeria efímera geolocalitzada que permet parlar amb qui tens a la vora, sense haver de conèixer les dades personals dels interlocutors. A més, les converses desapareixen un cop finalitzades sense deixar empremta digital enlloc.   Micky Ribera (@mickyribera) fotomicky_mailSoci co-Fundador i CEO de BeAgency® [2017] Publicitat Omnicanal especialitzada en #BrandFormance. Del grup BeRepublic. Es defineix com aprenent de: #Publicista #Periodista #Comunicador i #triatleta. #Emprendedor. Periodista format a les agències Efe i Reuters i al Diari de Barcelona. Com comunicador ha treballat a Equipo Singular, Media Planning i Globally Com emprenedor va ser Co-founder: en el caravan hotel FridayNomadHotel.me, i del catering MasFood . Co-founder del hotel Kilombovillas.com. Co-founder de la App "In Shape Mom's" (Mejor App de Salud en 2013 AppCircus). És Mentor a Conector.com i professor del Master Publicitat IED. Membre del Barcelona Global y de Barcelona Tech City. És membre del Col•legi des de l’any 2001.   Oriol Solé (@oriol_sole) oriolsole_mailLlicenciat en periodisme. CEO de Tviso, guia personalitzada que agrega tota la oferta de Video on demand de videoclubs online i televisions tradicionals per veure-ho tot des d’un sol lloc. Ha participat en diferents projectes empresarials. Partner en Food2u, Tinybooks i Series.ly. Va ser fundador del web patatabrava.com, la xarxa social de referència dels universitaris   Inscriu-te AQUÍ!  [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies