#DinarsTendencia amb Ramon Rovira


26 de novembre de 2015 

14 hores

Restaurant El Principal (Provença, 286-288)

Ramon Rovira, sotsdirector general de Comunicació i Relacions Institucionals del Banc Sabadell, ens parlarà, properament, sobre les tendències actuals de la comunicació en el sector financer.

Ramon Rovira Nascut a Sils, Girona, i llicenciat en Ciències de la Informació a la UAB, Ramón Rovira té una amplia experiència professional en el món de la comunicació. Va iniciar la seva trajectòria professional al diari El Punt i va treballar a Catalunya Ràdio i Televisió Espanyola.

El 1988 va iniciar-se a TV3 com a delegat a la demarcació de Girona i presentador dels primers Telenotícies Comarques de Girona. Posteriorment, va ser el corresponsal a Washington DC i Director dels Informatius de la cadena. També va ser el Director del programa de debat Ágora del Canal 33. Des del 2010 és Sotsdirector General de Comunicació i Relacions Institucionals de Banc Sabadell.

Inscripcions 
Preu tiquet dinar: 30 euros Per formalitzar la inscripció és necessari omplir el següent formulari i fer transferència bancària a: ES42-0081-0193-8100-0119-0020. Places limitades. Rigorós ordre d’inscripció.

Sobre els #DinarsTendencia És l'activitat organitzada pel Col·legi que ens dóna l’oportunitat de dinar amb una personalitat rellevant per escoltar de primera mà la seva visió sobre diferents temes de l’actualitat.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies