#DinarsTendència amb Quique Hernández

Josep Espín,

#DinarsTendència amb Quique Hernández


Dilluns, 26 de novembre, a les 14h. (Es prega puntualitat)

Hotel Astòria (Carrer París, 203)

El pròxim dia 26 de novembre tindrem la oportunitat de menjar amb Quique Hernández, cap de marca i estratègia comercial de PepsiCo pel Sud-oest d'Europa, ens parlarà de com fer créixer marques locals i internacionals.   Quique Hernández

Executiu internacional sènior. Actualment és Cap de Marca i Estratègia Comercial de PepsiCo pel Sud-oest d'Europa. Responsable de definir i executar l'estratègia de creixement a curt i llarg termini per a Snacks, Begudes i Nutrició (Alvalle, Quaker) per a Espanya, Portugal i Itàlia.

Fins a finals de 2015 va ser director general del Sud-oest d’Europa de PepsiCo Foods. Responsable de la definició de l'estratègia de la cartera d'Aliments i del lliurament de resultats d'Iberia. Fins a finals de 2008, Anchor Bottlers GM per a begudes PepsiCo a Europa. Responsable de la definició de l'estratègia empresarial i dels resultats consolidats de vuit mercats clau a Europa, inclosos Rússia, Polònia i Espanya. Anterior rol com a director general de Frito Lay  a Portugal. Àmplia experiència comercial en rol de vendes i màrqueting en negocis de béns de consum tant a Espanya com a Europa des de 1988. És Llicenciat en Ciències Empresarials i MBA per ESADE. Pepsico és lider al mercat amb marques com: Matutano, Lay's, Alvalle, Aquafina, Pepsi, Kas, Radical, Tropicana, Bitter Kas, Lipton Ice Tea, Gatorade, Tropicana, Sunbites, 7-up, Blue Tonic, entre d'altres.   Inscripcions Preu tiquet dinar: Col·legiats 30 € / No col·legiats 40 € Per formalitzar l'inscripció és necessari omplir el següent formulari i fer transferència bancària a: ES42-0081-0193-8100-0119-0020. Places limitades. Rigorós ordre d'inscripció.   Sobre els #DinarsTendència És l’activitat organitzada pel Col·legi que ens dóna l’oportunitat de dinar amb una personalitat rellevant per escoltar de primera mà la seva visió sobre diferents temes de l’actualitat.        [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies