#DinarsTendència amb Jaume Roures

Josep Espín,

#DinarsTendència amb Jaume Roures


Dimecres, 10 de febrer, a les 14.00 h.  (Es prega puntualitat) Restaurant El Principal (Provença, 286-288) El proper 10 de febrer tindrem l’oportunitat de dinar amb Jaume Roures, soci fundador del grup Mediapro, que ens parlarà de les tendències actuals en el món de la TV. Jaume Roures Va participar en la creació i desenvolupament de la Televisió de Catalunya (TV3), on va ser responsable durant vuit anys del Departament de producció de Notícies i d'Esports. A més, va exercir com a responsable d'Operacions Especials de FORTA (Federació d'Organismes de Ràdio i Televisió Autonòmiques). Forma part del grup que al 1994 va fundar Mediapro, grup present en els sectors de la producció de continguts audiovisuals. Com a productor, destaca la seva participació en pel·lícules de temàtica social, col·laborant amb directors com Woody Allen, Oliver Stone, Isabel Coixet o Roman Polanski.  Inscripcions  Activitat exclusiva per col·legiats. Preu tiquet dinar: 30 euros Per formalitzar la inscripció és necessari omplir el següent formulari i fer transferència bancària a: ES42-0081-0193-8100-0119-0020. Places limitades. Rigorós ordre d’inscripció. Sobre els #DinarsTendència És l'activitat organitzada pel Col·legi que ens dóna l’oportunitat de dinar amb una personalitat rellevant per escoltar de primera mà la seva visió sobre diferents temes de l’actualitat.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies