#DinarsTendencia amb Elpidio José Silva

Josep Espín,

#DinarsTendencia amb Elpidio José Silva


#DinarsTendencia amb Elpidio José Silva, Magistrat excedent Dimecres, 26 de novembre de 2014 a les 14.00 h.  (Es prega puntualitat)
Restaurant El Principal (Provença, 286-288) En aquesta ocasió ens acompanyarà Elpidio José Silva, Magistrat-Jutge que va guanyar molta notorietat per la instrucció del Cas Blesa. Durant el dinar ens parlarà sobre la llibertat d'informació, la transparència i els mitjans de comunicació.
Elpidio José Silva Nascut a Granada, es va llicenciar en Dret per la Universitat de Sevilla, va ser el número u de la seva promoció en l'especialitat de Dret Públic. Va obtenir el Premi Extraordinari de Llicenciatura i es va doctorar en Dret cum laude.
Amb una llarga experiència en la Magistratura de gairebé 30 anys, Silva ha estat Magistrat-Jutge d'instrucció a l'Audiència de Madrid, on va adquirir gran notorietat per la instrucció del Cas Blesa. Silva va decretar presó sense fiança per a Miguel Blesa, per la seva gestió en la compra del City National Bank de Florida.Actualment, és soci director de Elpidio Silva Advocats, president de la Red Europea contra la corrupción, magistrat excedent i advocat en exercici del IIustre Colegio de Abogados de Madrid. És autor del llibre "La justicia desahuciada. España no es país para jueces" d'Editorial Planeta. A més, és comentarista de temes judicials, jurídics, econòmics i d'actualitat social en diferents mitjans de comunicació.
Inscripcions 
Preu tiquet dinar: 30 euros Per formalitzar la inscripció és necessari omplir el següent formulari Activitat exclusiva per membres del Col·legi

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies