Dia de la premsa comarcal

Josep Espín,

Dia de la premsa comarcal


El proper divendres 1 de desembre se celebrarà la quarta edició del Dia de la Premsa Comarcal. La jornada tindrà lloc a l’Auditori del Mobile World Centre de Plaça Catalunya, cantonada Portal de l’Àngel, a Barcelona, entre les 10 i les 13:30 del migdia. Durant el dia es comptarà amb diverses ponències de reconeguts professionals com l'invertigador Jordi Luque,  l'emprenedor Cristobal Colon i el periodista Francesc Canosa. El Dia de la Premsa Comarcal va ser instaurat l’any 2014 per l’Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC) amb la intenció de reivindicar un model de comunicació que genera 850 llocs de treball a tot el país i compta amb més de 160 capçaleres de paper i digitals, i que aposta per continuar creixent mantenint el seu compromís amb la informació de proximitat.  En cadascuna de les edicions anteriors la jornada va aplegar més d’un centenar de professionals del món de la comunicació ja siguin mitjans, agències de publicitat, administracions, empreses o gabinets de comunicació;  i va comptar amb les intervencions de reconeguts ponents com Jaume Roures, Antoni Bassas, Lluís Bassat, Josep Roca o Jordi de Miquel. PROGRAMA
  • 10.00 h a 10.30 h Inscripcions
  • 10.35 h a 10.45 h Obertura de l’acte a càrrec de Francesc Fàbregas, president de l’Associació Catalana de la Premsa Comarcal
  • 10.45 h a 11.15 h Francesc Canosa. Periodista. Autor de Història del Periodisme de Catalunya. Abarca des del segle XVI fins a l’actualitat
  • 11.15 h a 11.45 h Jordi Luque. Investigador Científic. Big Data
  • 11.45 h a 12.15 h Cristóbal Colón, president fundador de la Cooperativa La Fageda
  • 12.15 h Clausura de l’acte a càrrec de Núria de José Gomar, secretaria de la Junta de Govern del Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • 12.30 h Brunch al mateix recinte
El Dia de la Premsa Comarcal compta amb el patrocini de Gas Natural Fenosa, la col·laboració de Mobile World Centre, i el suport de la Generalitat de Catalunya, el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, l'Associaicó Empresarial de Publicitat i el Col·legi de Periodistes de Catalunya. Us podeu descarregar el programa complet en PDF en aquest enllaç.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies