Descomptes Apple


Gràcies al conveni amb el Col·legi, tots els membres col·legiats podran gaudir de descomptes i avantatges preferents en la compra on-line de productes Apple a través del web. A més, Apple oferirà un servei tècnic, un punt d'atenció i formació sobre els seus productes. Per a poder accedir al descompte, t'has de registrar la pàgina web i el codi que et facilitarem.

També podràs gaudir d'un descompte en botiga si t'identifiques com a col·legiat.

IMPORTANT: Per obtenir l’enllaç pertinent a la web dels col·legiats i els CODIS de descompte, hauràs de contactar amb el Col·legi mitjançant el telèfon 93 451 30 69 o a través del mail jespin@colpublirp.com.

[auth]

Pots accedir a la pàgina web específica per a col·legiats clicant en aquest enllaç. Caldrà posar el Codi Intercol·legiat: VIPINTERCOLLEGIAL i registrar-se. A partir d'aquest moment, et reconeix com a membre de la intercol·legial, i podràs gaudir dels descomptes especials.

[/auth]

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies