Debat: Com guanyar les eleccions municipals

Josep Espín,

Debat: Com guanyar les eleccions municipals


Dijous, 15 de gener 2015 De 19.00 a 21.00 hores ESIC Business&Marketing School Marià Cubí, 124. Barcelona

ACCIEP (Associació Catalana de Comunicació, Investigació i Estratègia Polítiques) i ESIC (Business&Marketing School), es complauen a convidar-vos al debat: Com guanyar les eleccions municipals.

Amb motiu de les properes eleccions municipals del 24 de maig, l’ACCIEP i l’ESIC han organitzat un debat per exposar els punts de vista dels principals partits, com plantejaran i gestionaran les estratègies, els missatges i els discursos en funció d’aquest marc general, però sense perdre de vista el fet local.

Es reuniran els màxims responsables de comunicació política de les forces amb major representació municipal que oferiran consells i normes bàsiques que cal tenir en comte per concórrer a la contesa.

Consulteu aquí el programa de la jornada

Cal que confirmeu la vostra assistència abans del 12 de gener. Correu electrònic acciep@acciep.cat Telèfon: 605 988 656 (Javier Paredes)

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies