CURS: Procés creatiu

Josep Espín,

CURS: Procés creatiu


PROCÉS CREATIU: MÈTODE I APLICACIÓ

Enric Nel·lo, Partner/Executive Creative Director at Full Circle Karma

Data: Dijous, 19 de setembre de 2019 Horari: de 14.00 h a 16.00 h Lloc: CREC (Gran Via de les Corts Catalanes, 672)

Pablo Picasso deia "Que la inspiració t'enxampi treballant", però si això no ocorre de forma natural, es poden aplicar mètodes perquè la creativitat aparegui i generar idees que puguin convertir-se en accions de comunicació, o bones campanyes.

DIRIGIT A  Professionals d'agències, agències de mitjans, departaments de màrqueting/ publicitat/ comunicació d'anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis tecnològics, start-ups, consultors, freelancers, joves professionals...  CONTINGUT DEL CURS -  Com generar idees originals -  Com trencar amb el bloqueig mental -  Com utilitzar eines per a generar camins que portin a noves idees -  Com desenvolupar tot el potencial creatiu -  Exercici pràctic PROFESSOR Enric Nel·lo, Partner i Executive CreativeDirector at Full Circle Karma. Un dels creatius publicitaris més reconeguts i llorejats a nivell internacional.  TOTS ELS DETALLS  Data:  dijous, 19 de setembre de 2019   Hora: de 14.00 h a 16.00 h Lloc: CREC (Gran Via de les Corts Catalanes, 672) Places limitades: 36, per ordre d'inscripció Preus: Membres (Col·legiats i afiliats): 20 € - No membres: 50 € Diploma:  Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la Degana del Col·legi com a reconeixement als continguts adquirits.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies