Ampliació del termini de presentació de treballs al Premi Prat Gaballí 2018

Josep Espín,

Ampliació del termini de presentació de treballs al Premi Prat Gaballí 2018


Hem ampliat el termini de presentació de treballs de la vuitena edició del Premi Prat Gaballí. Els participants poden presentar els treballs a la seu col·legial com a màxim el divendres 20 d'abril de 2018La resolució del jurat es farà pública durant el mes de maig de 2018.
Consulta les bases en aquest enllaç Full d'inscripció 
Més informació: 93 451 30 69 -  jespin@colpublirp.com
  Sobre el Premi Prat Gaballí L’objectiu d’aquesta convocatòria és atorgar un únic premi a la tesi doctoral d'investigació sobre temes publicitaris, de relacions públiques, màrqueting, comunicació corporativa i comunicació digital que realitzi una major aportació pràctica al desenvolupament de la professió. La dotació econòmica del premi és de 1000 euros*. Així mateix s'editarà en format digital el resum del treball guanyador que es distribuirà gratuïtament entre els membres del Col·legi i estarà disponible al nostre web. A més, la persona premiada gaudirà d’un any de col·legiació gratuïta. Els participants hauran de presentar els treballs a la seu col·legial com a màxim el divendres 20 d'abril de 2018. La resolució del jurat es farà pública durant el mes de maig de 2018. *L’import del premi queda subjecte a les retencions que siguin oportunes d’acord a la normativa sobre IRPF. En el següent enllaç trobaràs la versió digital dels treballs guanyadors de les edicions anteriors: Premi Prat Gaballí[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies