Convocada la Junta General

Josep Espín,

Convocada la Junta General


En sessió del dia 26 de març de 2019 la Junta de Govern del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya ha acordat convocar, d'acord amb el que preveuen els articles 26, 28, 29 i 30 dels Estatuts col·legials, Junta General Ordinària i Extraordinària pel dimecres, 8 de maig al Palau Robert.

Et recordem que tota la documentació de la Junta General és a la teva disposició i que la pots consultar a la seu del Col·legi només demanant cita prèvia.

Junta General Ordinària 2019  Dimecres 8 de maig de 2019  Palau Robert (Passeig de Gràcia, 107) 17.00 hores 1a convocatòria 17.30 hores 2a convocatòria L'ordre del dia que es proposa en relació als temes a tractar és el següent:
  1. Lectura i aprovació, si escau, de l'Acta de la Junta General Ordinària 2018.
  2. Examen i aprovació, si escau, de la memòria d'activitats 2018.
  3. Examen i aprovació, si escau, de l'estat comptable i la liquidació del pressupost exercici 2018 i presentació auditoria.
  4. Programa d'activitats 2019.
  5. Aprovació, si escau, de la quota col·legial 2019.
  6. Aprovació, si escau, del pressupost 2019.
  7. Modificació dels Estatuts: canvi de domicili del Col·legi (article 3.2).
  8. Torn obert de paraules
    Junta General Extraordinària 2019 Dimecres 8 de maig de 2019  Palau Robert (Passeig de Gràcia, 107) 18.30 hores 1a convocatòria 19.00 hores 2a convocatòria L'únic punt de l'ordre del dia que es proposa és el següent:
  1. Aprovació, si escau, de modificació dels Estatuts: canvi de denominació del Col·legi.
 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies